Din IP

I VÄNTANS TIDER SVARET

Tack styrelsen i Hbk för att ni svarade mig en enkel husbilsåkare som inget annat vill än att få mening med livet

.

Styrelsen har vid styrelsemötet 2010-06-24 beslutat att inte bevilja dig fortsatt medlemskap i Husbilsklubben.se

Genom att greven har agerat mot HBK medlemmar med personliga påhopp samt motarbetat Husbilsklubben.se beslutades att greven utesluts med omedelbar verkan.

 Styrelsen har vid styrelsemötet 2010-06-24 beslutat att inte bevilja dig fortsatt medlemskap i Husbilsklubben.se. Det är vad ni skriver , men då är frågan varför blev jag då avstängd redan 2010-06-23 om ni nu hade mötet den 24 som ni förstår luktar det redan Gunnar om denna historien, inte ens nu kan ni hålla er till sanningen vem som bestämmer i klubben med en massa marionetter. Sedan skriver niGenom

Ja på detta finns bara att svara att fick jag ångra mig så hade jag gjort samma sak igen både mot en förening som låtsas vara demokratisk och är toppstyrd av några få som inte lärt sig mer sedan 2006 när ni blev bortmotade från Mhcs sådana människor är svåra att respektera för civilkurage hade ni definitivt inte när Håkan sparkade ut 11 för gott ur klubben sedan kan ni gärna dravla runt som Gunnar uttryckte det med än den andra mindre sanna historien för flertalet har för länge sedan tröttnat på er sanning. För det kan väl inte vara så att fel person dansat med Håkans fru eller. Och utesluta mig ja det är helt korrekt jag har ju inte varit bussig och ställt upp på era löjliga sanningar och låtsas demokrati.

Och med cirka 1100 medlemmar som inte förnyar sitt medlemskap så skulle jag nog fundera på att avgå men det är klart, ni har inte möjligheten att se klart när makten grumlar synen.

. Det är vad ni skriver , men då är frågan varför blev jag då avstängd redan 2010-06-23 om ni nu hade mötet den 24 som ni förstår luktar det redan Gunnar om denna historien, inte ens nu kan ni hålla er till sanningen vem som bestämmer i klubben med en massa marionetter. Sedan skriver ni 

Tack styrelsen i Hbk för att ni svarade mig en enkel husbilsåkare som inget annat vill än att få mening med livet.

 

 

 

att greven har agerat mot HBK medlemmar med personliga påhopp samt motarbetat Husbilsklubben.se beslutades att greven utesluts med omedelbar verkan.

 

Ja på detta finns bara att svara att fick jag ångra mig så hade jag gjort samma sak igen både mot en förening som låtsas vara demokratisk och är toppstyrd av några få som inte lärt sig mer sedan 2006 när ni blev bortmotade från Mhcs sådana människor är svåra att respektera för civilkurage hade ni definitivt inte när Håkan sparkade ut 11 för gott ur klubben sedan kan ni gärna dravla runt som Gunnar uttryckte det med än den andra mindre sanna historien för flertalet har för länge sedan tröttnat på er sanning. För det kan väl inte vara så att fel person dansat med Håkans fru eller. Och utesluta mig ja det är helt korrekt jag har ju inte varit bussig och ställt upp på era löjliga sanningar och låtsas demokrati.

Och med cirka 1100 medlemmar som inte förnyar sitt medlemskap så skulle jag nog fundera på att avgå men det är klart, ni har inte möjligheten att se klart när makten grumlar synen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0