Din IP

IDAG KÖR VI TÄVLINGEN VEM RINGDE DETTA NR OCH VEM ÄGER DET

Vi (Jag och Jonny) är nu stolta att anordna en tävling om vem som ringde detta nummer en afton i September.
För att göra det lite svårare så har vi tagit bort en siffra i numret. Alla får vara med och gissa även rikspuckona från borås. Var inte blyga när ni gissar.
Vi hade tänkt oss ett fint första pris på ett behandlingshem för alkolister och hör och häpna Kroksjön har lovat att ställa upp med plats och ström.Vi lägger in bilden ni ska gissa på här nedanför



SÅ VAR INTE BLYGA FOLK GISSA OCH RING SE VEM SOM SVARAR PÅ NUMRET VI SÖKER. OM DEN SOM SVARAR SLUDDRAR OCH EJ GÅR ATT HÖRA VAD DENNE SÄGER DÅ HAR NI KOMMIT RÄTT
 OBS OBS
RING EFTER KL 20.00 ANNARS KANSKE INTE RÄTT STÄMMNING INFUNNIT SIG OCH DÅ GÅR TÄVLINGEN OM.
STARTDATUM FRÅN OCH MED FREDAG KVÄLL

JONNY & GREFVEN

OBS TÄVLINGS JURYNS BESLUT KAN EJ ÖVERKLAGAS


Kommentarer
Postat av: Marie

måste man ringa och kolla vem som har detta hemliga och konstiga nr som ringer upp av sig själv på kvällar/nätter??



jag vet ju ändå vem det går till... tror jag... ;-)



fast jag kanske inte får vara med och tävla??



fast jag kan tänka mig att skänka första priset till ägaren av nr om jag skulle råka vinna...

2010-06-02 @ 15:42:27
URL: http://zupermom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0