Din IP

Städardag.

Idag ska det städas både här hemma så ska jag hjälpa Jennifer att städa gammla lägenheten. Blir svettigt i den här värmen, men njuta får jag göra en annan dag.
Igår var det också en härlig dag med mycket sol. Gick upp tidigt, svårt när klockan ringer men efter en kopp kaffe så är man snart pigg. Kan inte säga att jag fick mycket gjort hemma, tyckte jag satt mest i bilen och for fram och tillbaka. Var inne i stan på förmiddagen och ordnade med lite. Sen hem en liten stund för att hämta Linus som jag skulle till vetrinären med. Han fick ett annat pencellin igår och är han inte bättre tills på torsdag så ska vi in med honom igen. Tråkigt när det är så här men han börjar ju att bli gammal. När jag kom hem så tog Linda bilen och följde med sin far in till Vadstena , för han skulle till optikern. När dom var färdiga där så gick dom och tog en glass, sen åkte dom hem till Sandra en sväng. Efter det så kom dom hem. Då var det dags för mig att åka och hämta Alex som tränade. Hade glömt bort att hon cyklade till träningen och att jag skulle hämta henne hos Sandra. Men dom tränade ute så hon såg när jag kom och var snart framme och sa till mig. Så jag åkte hem till Sandra och väntade där, fick jag gosa med Mindy lite innan Alex kom. 

Ja det är väl inget annat att göra en att sätta igång och städa, så man blir färdig med det. Och ikväll så åker jag till Motala och hjälper Jennifer med gamla lägenheten.

Igår så fick Alex sin efterlängtade tid till ortopeden, 22 juli ska hon vara där. Kan ju säga att vi har lite tur där för dagarna innan så kommer vi hem från semestern. Så nu hoppas jag att hon kan få hjälp med sina knölar och att hon inte missar allt för mycket av handbollen i början. Men tycker hon hängt i bra med försäsongsträningen trots att hon har ont. Men nu har dom bara två dagar kvar att träna så har dom ett vällbehövligt uppehåll. Men i agusti så drar dom igång igen...

Ha en solig och härlig dag. 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Dessa hallux vallgus är inte roliga. Har ju själv opererat samma fot två ggr. I höst ska ju yngsta dottern Felicia få operera sina båda knölar, det ska ske på samma dag, så hon får gå med båda fötterna i paket, men å andra sidan behöver ju bara vara sjukskriven i en omgång. Det kommer nog gå bra för våra töser ska du se...

2010-06-29 @ 20:47:33
URL: http://anncharlottehogbom.blogg.se/
Postat av: åse

Bästa vore väl om Alex tog bägge fötterna också, om dom tycker att en operation behövs. För då är hon nog tillbaka i handbollen snabbare..Tror också att det kommer gå bra för tjejerna...

2010-06-30 @ 06:42:53
URL: http://asease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0