Din IP

Underbart väder!

Har vi haft idag. Vart lite moln i eftermiddags, men vi slapp regnet i allafall. Gick upp kvart i sex i morse och gjorde Nisses mackor innan han for iväg för att jobba. Sen hamnade man vid fb med en kopp kaffe innan det var dags att sätta igång med allt det vanliga. Tvätt, köra igång diskmaskin och plocka iordning allt. När allt var färdigt så tog jag en promenad uppåt plantskolan och runt. När jag kom hem så var det bara att ställa sig i duschen, för man var rätt så svett efter promenaden. Linda skulle iväg med några kompisar och grilla, så hon skulle ha Camaron och Alex å Sofie åkte med henne in till Vadstena.

Jag började med maten och idag vart det potatismos och fiskgratäng. Nisse kom hem och vi åt sen var det bara att röja av efter maten innan vi for till Motala. Nisse skulle på massage och jag träffade Jennifer så åkte vi upp till deras nya lägenhet. Och där tapetserades det för fullt, och fint vart det också. Får väl se om dom flyttar in till helgen? men kan nog bli svårt med tanke på att dom bor mitt i centrala Motala. För Vätternrundan är ju i helgen och allt händer precis mitt utanför Jennifer och Pers lägenhet. 

Sandra hade Linus när vi var i Motala så ringde henne och sa att vi var på väg hem. Hon tog Linus och Mindy och åkte ut till oss, för hon skulle hjälpa oss att klippa gräs. Mårten skulle gjort det i söndags men regnet ville inte sluta så det vart inget då. Nu hann hon halva gräsmattan innan remmen på gräsklipparen hoppade av. Jag och Nisse tvättade av h-bilen och Sandra hjälpte också till i slutet. Sen var det dags för mig att åka in till stan, Sandra åkte hem samtidigt som jag åkte. Jag åkte och solade, efter det vart det en sväng till Östenssons för att handla lite. Sen upp till sporthallen för att hämta Alex som hade tränat. På hemvägen så körde Alex från Rogslösa och hem, för imorgon så tar hon sin första körlektion. 

Ha en bra dag imorgon... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0