Din IP

VAD ÄR EN STOLT SVENSK

Den som trodde att vi, jag och Åse är ledsna över att inte vara medlemmar mer tror fel.
Vore väl en lögn att säga att jag var förvånad över hur mycket gruppen tålde innan dom vågade agera.
Det som jag tog fasta på mest var detta om trakasserier av medlemmar för där är ju glidarna i styrelsen även webb obesegrade.Den styrelsen kan knäcka dom flesta men själv så garvar jag bara mest åt det patetiska i att dessa individer tror sig ha makt över oss

Som jag sa tidigare med lite mer förtydligande

Jag bryr mig inte om att  din granne eller bästa husbilskompis sätter på era fruar medans ni leker att ni är något stort och mäktigt vid namn hbk styrelse ledamot lika lite har styrelsen med att göra vem jag skickar brev till och vad som står i breven, det har ingen styrelse i världen med att göra.
 Utom just hbks tok styrelse dom förnekar sig inte dom tror sig ha rätt att censurera brev som skickas mellan medlemmarna, kanske sker detta av ren välvilja frågan är väl bara vem dom tänker på....
 .
 För mig är det inga problem att gå rak i ryggen kanske trodde hbkarna som stod i forsvik för ett par veckor sedan dom blängde lite men vågade inte komma fram och säga något fast man såg att dom ville, så tuffa var snålcamparna där knyta näven i fickan men sedan så är det stopp, jag gissar på att det var sådana som varit på årsmötet och hjälpt till att bua för det gjordes det visst ganska mycket . Jag har gjort efter vad jag tror på är en rättvis behandling av människor i min värld är alla lika mycket värda inte som i tokföreningen som värderar sig själva som guds gåva till snålcamparna och sedan tror sig kunna ha en egen rättsuppfattning efter vilket håll vinden blåser från. Så länge man inte vill räta till vad som hände de 11 gott frolk så kommer den här affären att fortsätta gnaga sig allt djupare in i hbks själ för att till slut splittras i 2 läger.

Så som jag ser på det // Grefven

Jag behöver inte ljuga för det är min verklighet

Kommentarer
Postat av: Jonny

Grefven, jag har skrivit det förr, klubben är till för dom svaga, dom som troligen haft en taskig barndom, kanske blivit påsatt av föräldrar, grannens barn hade sand i lådan medans en hbk:are fick betong, grannens barn fick lära sig respektera andra barn, en hbk:are som ung fick antagligen se sin pappa sätta på en annans hbk:ares pappa. Dom stackarna i klubben har sett och varit med om så traumatiska upplevelser så nu i övervuxen ålder så ska alla få tillbaka. Mobbade barn blir enligt expertisen olyckliga vuxna, liksom alltid barn.

2010-06-25 @ 09:19:03
Postat av: Lotta

Det spelar ju ingen roll om de stänger av några, ju fler medlemmar det blir, ju fler kommer säkert att ifrågasätta en del en inlägg och bli modererade, ju fler som blir moderereade, desto fler blir det som ifrågasätter och talar om för andra ovetande, ute bland husbilsfolk diskuteras den här klubben, vi träffar varje gång vi är ute hbk medlemmar med eller utan siffror och hbk märke, eller bara märke eller siffrorna. Fler har vi träffat som tänkt bli medlemmar, men när man talar om hur det är i klubben, med ett bra sidupplägg, där man endast ska hålla med och tacka, aldrig ifrågasätta något. Då har personerna funderat klart och väljer nåt annat eller inget. Toppen inom medlemsantal kommer förmodligen inte öka framöver, sådant här sprids. Sverige är inte så stort, men fantastiskt.

2010-06-25 @ 09:28:40
Postat av: grefven

Jo klubben är väl bara för dem som behöver en ny andlig ledare likt folket i 1930 talets kaos i Tyskland. *Var för sig så är dom endast vilsnekomna får som irrar omkring på heden. Så jag vill att du avlägger 4 fader Gunnar du som lässer detta. Det är synd år 2010 att folk inte är mer upplysta när dom går på Sveriges största bluff-förening och inte vill se klart eller som utryckt är man ser inte skogen för alla träden. I dessa tider är många ungdomar fulla, men de gamla verkar ha glömt hur det begav sig för dom själva. Är det moral eller bara för att döva sina egna synder svårt att tro sådana människor.

2010-06-26 @ 19:45:10
Postat av: Skit samma

Varför gick ni inte ur denna förbannat dåliga klubb innan ni blev uteslutna? varför bära detta djävla ok så länge? Kan inte förstå er. Hade inte varit med en minut längre än nödvändigt.varför gick ni med??? Man kan väl för f-an åka husbil utan att vara med i nån klubb!!!!!!!!! Skulle aldrig falla mig in att gå med i något dyligt. Frihet fram för allt. Jag gör vad jag vill när det passar mig!!!!!

2010-06-26 @ 21:54:39
Postat av: grefven

Ojoj vadan denna upprördhet över att någon har försökt räta till vad som varit ett generalfel från början. Det är ju faktiskt så att klubben framstår ju inte som odemokratisk vid en första anblick utan du måste se lite under kjolen för att förstå vad som händer i klubben antingen det eller också är du en av sekten. Kanske är du Gunnars utsände eftersom du tar dig så höga toner.

2010-06-26 @ 22:36:24
Postat av: True

Här ansluter sig en till som blivit avstängd och utkastad från HBK. Det räcker med att man i en tråd frågar om det har blivit fel på servern då man upptäcker att ett inlägg har blivit borttaget. T o m en enkel frågeställning om det kan vara serverfel får webbadm att skaka i knäna då de är rädda för att det ska avslöjas att de med kreativ bokföring försnillar medlemmavgifterna på över en halv miljon kronor. Vi kan bara hoppas på att straffet blir kännbart för dessa herrar när bubblan spricker. Det tråkiga är att alla medlemmar aldrig får veta sanningen. Låt oss hjälpas åt att förmedla budskapet på det "öppna" internet ;)

2011-01-06 @ 22:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0