Din IP

Då var det helg igen.

Molnigt även i dag så hoppas solen kommer att visa sig senare i dag. Men blåsten som var i går tog rätt bra på snön som ligger. I dag så blir det att åka in och träna sen uträtta lite ärenden. Sen hem och slänga i hop lite mat, i dag blir det kassler ris och sallad. Så får jag se om jag har kvar nån energi för då blir det städning, och vid tolv i natt ska jag hämta Alex som ska till Linnea. Så hoppas jag att gubben hittar en ny tvättmaskin i dag, för nu så går det inte att köra mer med den gammla. Den har nämligen ett håll i tvätttrumman så vattnet rinner rätt igenom.

Igår så plockade jag på förmiddagen och till middagen så kom mamma och Sandra å lilla Mindy ut och åt. Mamma hade gott fikabröd med sig som vi tog till kaffet efteråt, tack för det mamma. Dom var kvar här hela eftermiddagen och Mindy var nöjd bara hon fick vara med Linda. Linda var hemma igår för hon hade feber och ont i halsen så snorade hon också. På kvällen åkte jag in till Sandra och var där när Alex tränade, i går så slutade träningen halvnio. Så hoppade jag och Alex in på Östenssons på vägen hem.När jag kom hem så satte jag på och tittade på Jacksson Five. Väldigt bra var det och jag ser fram emot dom andra avsnitten. Sen vart att krypa ner i sängen och sova, var dyngtrött i går.

I kväll blir det lets dance på teven, spännande och se om Willy klarar sig i dag också. För då är det otroligt tycker jag, men skulle inte förvånna mig om han vinner... 

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Här snöar det nu på morgonen. Någon husbilskänsla infinner sig inte riktigt, vi var fram till ställplatsen i Trosa igår. Där kommer man nog inte kunna stå förrän fram i midsommar. De har lagt all kommunal snö där.

2010-03-12 @ 08:08:24
Postat av: Leena

Har oxå snöfall i dag, urk så trött man är nu.

Igår var vi helt slut, somnade redan 23.00 , kors i taket, så tidigt brukar jag i vanliga fall inte kommit i säng.

Den lilla gosingen tar musten ur en, nu är det börja-klättra-stadiet som gäller, phu.

Skön helg, själv går jag i ide.......känns det som;)

2010-03-12 @ 09:54:21
URL: http://farmorleena.blogg.se/
Postat av: Åse

Husbilskänslan fanns inte här i morse heller, snöade här också. Men nu så får man husbilskänsla, massor av sol ute. Vi får nog lägga om kurs i påsk, blir antagligen Stenungssund eller Björkö. Men det är fint där med, vi hade en underbar påsk i Stenungssund förra året med Börje och Gunilla. Trosa hinner man med senare..........

2010-03-12 @ 13:41:35
URL: http://aseaseblogg.se
Postat av: Åse

Ja du Leena så här trött som man är på snön nu det var längesen man var det. Vi har ju knappt haft vinter förr om åren.Men härligt är det när solen är framme, tarmen bara ropar husbil. Det var inte dåligt av dig att gå och lägga sig så tidigt. Men det är lustigt för när man lägger sig tidigt så är jag tröttare på morgonen. Kan tänka mig att det blir ingen ro när dom små vill klättra, men nu är dom ju så mycket roligare när det händer lite om kring dom.Du ska ha en skön helg du med. Fast du går i ide...

2010-03-12 @ 14:08:01
URL: http://aseaseblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0