Din IP

Då var helgen slut.

Vad fort helgerna går, eller det gör hela veckorna också. I fredags var det lugnt inga som man behövde hämta utan dom var hemma. Alex hade Frida här fredag till lördag. Och dom tog det lugnt för dom hade match hemma på lördagen. Tittade på lets dance i fredags och vart faktiskt lite besviken när dom som kan dansa åker ut. Jag tycker Willy är en jätterolig person men går inte programmet ut på att man ska kunna dansa. Och då blir det lite tråkigt när dom som är duktiga åker ut.

I lördags så gick vi upp skapligt och åkte till City Gross och handlade. Efter det for vi till Östgöta Camping och tittade på husbilar. Alltid lika roligt även om vi inte ska byta så får man lite nya ider. Och inte vart man sugen på att åka ut, inte alls. Men snart så kanske snön går bort och man kan sticka iväg. Vi stannade på ÖoB på hemvägen och köpte lite glas till baren. Så hittade jag trädgårdsmöbler som jag vart sugen på till våren. När vi kom till Vadstena så stannade jag där och Nisse åkte hem. Vi tog två bilar på morgonen så han slapp åka in och hämta mig. För Alex hade hemmamatch och vilken match det vart. Jag trodde inte dom skulle klara av Lindesberg men det gjorde dom och Helena släppte bara in sex bollar. Har aldrig sett henne så bra som i lördags. Dom var duktiga hela laget och jobbade verkligen för en seger och det fick dom. Alex gjorde tre mål. Efter matchen skjutsade jag Alex till Linnea där hon skulle göra sig i ordning. Sen skulle dom vidare till Motala på 18 års fest, vi var inne och  hämtade henne vid tolv. Jag åkte hem och maten stod på bordet när jag kom hem, Nisse var gullig och ordnade det. Så var Sandra och Mårten å lilla solskensstrålen här när jag kom hem. Nisse och Mårten hade cementerat det sista i garaget. Så vart det att se melodifestivalen på kvällen och vart nöjd när Pernilla tog sig vidare till Globen. Annars så tyckte jag att utbudet till andra chansen var dåligt.

Söndagen sov jag ut och gick inte upp förrens klockan var nio. Och då hade Nisse varit uppe ett tag och satt köttet på kokning. Så hade vi Sandra och Mårten på middag men dom var inte kvar så länge för Mårtens föräldrar skulle komma och hälsa på dom. Så var Tomas här hos Nisse och skulle hjälpa honom att göra nåt till elverket som vi ska ha i husbilen. Jag Linda och Alex åkte in till Vadstena, Linda skulle ha barngympan på eftermiddagen och jag å Alex åkte till sporthallen och tittade på handboll. Vi var hemma här igen vid sjutiden och vi köpte med oss kyckling klubbor och potatissallad till kvällsmat..

Ha en bra dag. 

Kommentarer
Postat av: Leena

Visst är det märkligt att helgerna går så fort men jag vet att nästa helg kommer seeeega sig fram, arbetar natt och då är det bara sova och arbeta som gäller.

Kallt som attans har det varit så NU måste det bli ett slut på det, vi vill ju testa bilen NU.

Nähä nu är det bara att ta tag i dagen så det blir lite nytta gjort innan det är sängdags igen.

Få en skön dag;)

2010-03-08 @ 08:46:12
URL: http://farmorleena.blogg.se/
Postat av: Åse

Ska vi slå vad om att nästa helg så är det fint vårväder när du din krake ska jobba natt. Förstår att ni vill ut och testa bilen, vi vill själva ut nu så fort det blir lite varmare.

Ha en skön dag du med.

Kram

2010-03-08 @ 09:49:30
URL: http://aseaseblogg.se
Postat av: Leena

Kaj som har koll på den norska vädersajten sa att där "hotar" dom med mer snö till helgen;(

Så det kanske inte gör så mycket att jag arbetar;);)

2010-03-09 @ 22:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0