Din IP

Onsdag.

Idag så var det blåsigt ute men det gör ingenting bara man slipper snön. För den är man trött på nu. Får hoppas att solen kommer fram idag med men just nu så är det inte så mycket sol,men dagen har ju bara börjat än.

Igår så hade Linda sovmorgon så jag skjutsade in henne till vadstena och där i från så tog hon bussen in till motala. Jag passade på att ordna med krans och handblommor till begravningen på tisdag. Skönt att ha det gjort och inte vara ute i sista minuten som jag är bra på att vara annars. Så vart det lite handlat innan jag for hem också. Väl hemma så plockade jag lite och gjorde mat för när Nisse kom hem så for vi till motala. Hämtade mamma som skulle följa med, hon skulle köpa kläder till tisdagen. Och så var vi uppe hos Jennifer och fikade. Mamma, hon  gillade Jennifers lägenhet och vore det inte för att hon har jobbet i vadstena så hade hon nog kunnat tänkt sig den lägenheten. Sen tillbaka till vadstena och lämnade av mamma sen ner till bankomaten för att ta ut lite pengar. Så in på östenssons och handla lite mjölk, pålägg och bröd. Och i går så slapp jag att hämta Alex på kvällen, hon sov hos sin syster för då fick ju hon lite sällskap. För mårten jobbar från tre- tolv på natten den här veckan.

Idag ska jag in en sväng till banken så måste jag handla fisk för det står på matsedeln idag. Annrs så blir det en lugn dag hemma, inga träningar att skjutsa till i kväll. Onsdagen är ju skön för då är vi hemma alla på kvällen. Ska ta och bada min lilla vovve idag, för han har en förmåga att bli skitig när han är vit. Kan ju säga att bada är väl nåt som han inte är så förtjust i. Så pratade Jennifer om att komma ut en sväng, beror på om hon känner sig bättre. Hon var förkyld i går.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0