Din IP

Onsdag.

Veckorna bara rullar på och det har redan blivit onsdag. Veckan började inte så bra för mammas sambo Lasse gick bort i måndags eftermiddag. Han fick reda på att han hade cancer för tre veckor sen så det gick fort. Även om man vet om utgången så är det svårt när det inträffar. Men tycker att mamma är stark vet inte om jag själv skulle klara av en sån sak. Begravningen blir den 16 mars skönt att det gick så fort och man inte behövde vänta så länge. 

Igår så var jag inne hos mamma när Nisse tränade så kom han dit efteråt. Sandra och Mindy var också med och dom tog med sig mormor hem till sig. Fick Sandra lite sällskap när Mårten var iväg och tränade fotboll, och så gick det några timmar för mamma med. Mårten skjutsade hem mamma när han kom tillbaka. 

Nu ikväll så har jag haft Mindy här för Sandra och Mårten var och hämtade en soffa hos Jennifer. Och sen   åkte dom och ställde in den i nya lyan, inte långt kvar till dom flyttar nu. Blir skönt för dom i sommar nu när dom har tillgång till trädgård och altan. Så får lilla Mindy ett eget rum. Så mysigt och få några timmar själv med Mindy, och det var inga ledsna miner när mamma och pappa gick, hon vinkade och skrattade. Så vart det lite lek och bus med mormor och morfar innan Linda kom och tog henne. Så var det dags för torr blöja och välling så somnade hon i morfar säng och vaknade inte förren Sandra och Mårten kom. Och då hade dom med sig mamma som hade varit med dom och tittat på lägenheten. Dom vart kvar en timme innan dom begavs sig iväg hemmåt och då ställde jag mig och stekte ägg till gubben. Så allt är färdigt när han ger sig av inatt. Imorgon så blir det träning och solning på förmiddagen för mig. Och på kvällen har Alex handbollträning.

Idag så har vädret varit fint, gjorde ju inget om det vart lite varmare bara. Annrs så är det underbart när solen är framme. Och ljust har det blivit också, det är så man blir bländad. Så nu kanske inte våren är så långt borta...

Ha en bra dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0