Din IP

En gång är ingen gång

I en värld där bara det bästa händer så tror jag att detta kommer hända , vi ska till Öland i sommar och titta på kungens residens eftersom vi alla är monarkister så jag räknar kallt med att få stå på vallen när Carl-Gustaf och jag och Jonny och Robert står och häver en kall öl vid Soliden och flickorna är inne hos Silvia där hon bjuder på skottskt te med lite honung i och det är inga problem att säga du till kungen, han gillar det............. I storleks ordning Greven , Jonny & Lotta , Happy 2
Grefven på skojhumor för inte kan vi väl stå där kossorna betar ............-.







Kommentarer
Postat av: Lotta

Det där stället borde räcka åt kungafamiljen att bo i.

2010-05-03 @ 21:25:49
Postat av: Marie

Men du!!! Varför har vi den minsta bilen??? Det där vet jag inte om jag gillar... :-) Fast det är klart.. Vi kan ju inte trycka ner LillJonny hur mycket som helst...

2010-05-03 @ 23:27:37
URL: http://zupermom.bloggplatsen.se
Postat av: Jonny.

Sanningar ska och kan vara obehagliga, men är man bara riktigt goa vänner så går det bra med halvsanningar emellanåt.



Idag mår jag bra som Kenta sjöng ut en gång för längesedan. Känner mig obehagligt pigg så här klockan 05.30.

2010-05-04 @ 05:29:31
Postat av: Leena

Inte visste jag att husbilar kan växa. Förskräckligt vad stor er bil blivit sista tiden.

Kommer inte att gå på bröllop, är på semesterresa då och vet just nu inte vart den kommer att gå.

Hälsar jag från en med mini-bil men en Limmon;)

2010-05-04 @ 10:43:41
URL: http://farmorleena.blogg.se/
Postat av: Åse

Vi kan nog få eran att växa också Leena!

2010-05-04 @ 11:23:30
URL: http://aseaseblogg.se
Postat av: Leena

Tror jag men nu är det ju så att vi valt en liten, pyttebil;)så vi är såååå nöjda med storleken.



Tack, alltid roligt att få trevliga feedback.

Ja du Åse, visst har det funnits tankar att helt byta inriktning på jobb men den tanken kom lite sent så nu är det här hemma som allt får ske till förskräckelse för Kaj. Det är han som får stå för "handarbetet" medans jag står i jämnte och talar om hur det ska vara, för allt finns redan klart i mitt huvud. Du ska bara veta vad jag har på gång, blir det genomfört kommer det ut på bloggen;)

Sa i går att jag tänkt på några saker men fick svar att det var nog bra om jag slutade tänka ett tag nu, fniss, vad han nu menade med det:)

2010-05-04 @ 21:01:57
URL: http://farmorleena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0