Din IP

Hallsberg.

Då är det dags för årets höjdpunkt Hallsberg som vi i Vadstena ser lite som en säsongsavslutning. Ska börja dagen med att åka in och handla idag , ska möta Tuva-Lena kl nio så ska vi handla hamburgare, bröd och lite annat smått och gott så tjerna kan grilla ikväll. Tyvärr så verkade som helgen ska regna bort, men kan ju hoppas att dom som spår väder har fel. Alex och Matilda ska åka med Mårten och Sandra upp, för dom ska till Mariebergs köp centrum i Örebro. Och dom vill vara där tidigt för att ordna platser och fixa med kundvagn från Ica som dom kan ha alla saker i från och till match.Nisse och jag kommer iväg runt kl två- halvtre, och då ska vi plocka upp Frida i Vadstena som ska åka med. 

 Nu hoppas jag att det går bra för tjejerna i helgen, vi har lite av dödens grupp. Lag från Stockholm och Göteborg även Örebro möter vi. Så ska bli intressant att se hur det går, första matchen har dom inte förrens kl tjugo över tio. Så då får man sovmorgon fast man brukar vakna nör dom drar igång matcherna.

Ha en bra dag...

Kommentarer
Postat av: Leena

Hoppas att regnet intekommer ösa ner över.......sett på YR.no att det ska bli rätt så bra väder här hos oss, bara det nu håller. Vi är hemma denna helg, lille Alvar ska vara med oss och vi har tänk att vara ute så mycket som möjligt. Resa med husbilen blir det 7 juni och 14 dagar, det ska bli skönt för nu behöver jag ledigt. det har varit alldeles för mycket sista tiden på jobbet och jag har fått massor av stressymtom som inte är trevliga.

Jag hoppas att jag får en ny tjänst i höst, får jag inte det så kommer jag att börja leta annat.....för nu är det för tungt....och ingen fattar hur vi har det.



Få en skön helg nu med mycket handboll, jag vilar upp mig med lek, kel och mys.

2010-05-28 @ 07:27:42
URL: http://farmorleena.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ha nu en trevlig helg. Själv åkte ju jag och Celie till Trosa igår. Idag fick vi besök av Felicia, Emma och Wallo. Senare kom DK och hämtade Celie. Men innan så gick vi upp på en kolgrills restaurang för att äta. Tog sedan en mjukglass innan de åkte hem. Så nu är det bara jag och Curre alldeles ensamma i husbilen, men vädret har vart skapligt och nu står vi 10st husbilar här, flera står vid gästhamnen och några på andra sidan ån.

2010-05-28 @ 19:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0