Din IP

Ja vad säger man!!!!

#2 Kommentar från: Eva

 

I kväll så kommenterar jag i min egen blogg fast jag tycker att det är väldigt fånigt.

Anledningen är dom totalt intelligensbefriande kommentarer som har inkommit idag.

Vill tacka för alla positiva och glada inlägg som har skrivits.

Jag vet med stor säkerhet vem som har haft en väldigt tråkig dag och roat sig med att skriva skit i min blogg. Han har det så trist där han sitter i sin husbil. Han har nu i bloggvärlden börjat att kallas för Pisse-Nisse. Kanske kan han inte hålla tätt. Möjligen så kan paret kallas för Åse-Nisse, nej det heter Åsa-Nisse, men dom är ju lika tokiga. Och fina titlar har dom ju gett sig själva, greveparet.


Detta fann jag i en blogg vars namn hon heter Eva Dr***n tillsammans med hasse ***** och sitter i styrelsen i en klubb som heter Hbk. 

 
Ja vad säger man!!!!!! Är detta typiskt för hbks ledning att dra sina egna slutsatser om vad man gjort alt har skrivit.
Kan bara säga en sak till dig Eva som säger sig vara säker på vem det är, att du kan inte veta så mycket för Nisse var i Örebro hela eftermiddagen. Där han träffade en massa kompisar och gick och badade i äventyrsbadet vid campingen. Han var inte tillbaks förrän kl 20.30 på kvällen om du vill kan vi ju alltid skicka badkvittot till dig, så du har nog fler beundrare som skriver till dig kanske någon sådan, vad tror du? Att fälla någon för något som kommenterats i någon fånig blogg kräver nog kött på benen, annars framstår man lätt själv som en lögnare.
Mvh Åse

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja jösses, vad ska man säga. De drar sina slutsatser hela tiden och är själva oskyldiga som små lamm. Att de ringde Jonny i Ödeshög har de ju totalt förnekat. Trots att bevis finns kvar. Detta kommer de sannerligen att få konfronteras med vid en ev. träff. Det är möte som Jonny verkligen ser fram emot, Sverige är inte stort i husbils Sverige.

2010-05-30 @ 20:04:27
Postat av: Jonny.

2010-05-30 @ 20:05:50
Postat av: Jonny.

Vilken tur att jag inte kommenterar frugans blogg nu.



Paret Kapitalist & Sneskank kommer jag vid tillfälle att ta hand om. När Kaptitalist kärringen förnekar att hon ringt min mobil med TELIAS godkännande, ja då undrar jag vilka kontakter hon har med dom onda makterna. Knappast H & a, dem hade troligen genomskådat paret Kapitalist och sneskank för länge sedan och krävt något mer preciserat så som reda kontanter, ett råd i all välmening i så fall till Grabbarna i klubben H & a,

I Malmö bor GUDEN och dom elva lärjungarna är spridda lite runt riket bla i Lidköping och framförallt i Kolsva.

Lycka til i jakten, mycket pengar srår på spel.

2010-05-30 @ 20:20:03
Postat av: Hasse

Efter era inlägg här så undrar jag?

Hur kan Grefen skriva på Åses blogg när han gör översvämmningar i badhuset?Snälla Åse kolla din blogg.Du har skrytit om att din man skulle sitta i husbilen och lida när handbollsturneringen varade.

Kolla tiden när fettot skrev i din blogg.

2010-05-30 @ 20:21:28
Postat av: Leena

Har slagit mig en sak............vad positivt allt är jämnt hos vissa, alltid glada dagar, allt går rätt till, inga fel begås. Hmmmm, vad trött man blir.



Nähä nu drar vi till L-köping för att handla på Biltema i morgon. Vad bra det är med husbil, slipper stressa i morgon tur o retur-resa och vi får en liten utflykt;)

Trevlig söndagkväll

2010-05-30 @ 20:21:35
URL: http://farmorleena.blogg.se/
Postat av: Vem



Ja vad ska man säga om låtsats årsmötet hur lågt kan en förening sjunka............. självt är jag fortfarande modererad och mina tester av inlägg har väl av högre ort fått order att det tas ej in ens om jag kan ordna och hjälpa medlemmar



Fantastiskt vad en del människor finner sig i att andra tillåts hunsa dem, en liten vidrig klick som säkert har mobbats som barn för att i vuxen



medlemmars pengar medan chans finns. Ryktet säger

redan att före detta ordföranden skulle få en dusör på 50 000 papp för att sköta medlems service när någon som kallats Kingen inte fick ett öre.............

Jaa det är ju klart detta är vår klubb och den släpper vi inte ifrån oss som några fruar sa..........vissa människor blir man besviken på andra inte dom gör som man förutsatte kanske finns dom bara med för att sko sig på samma villkor.........



Så ser jag på saken sanningen är ofta råare än du tror.........

// Grefven

2010-05-29 @ 14:10:46 Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()

Detta har Nisse skrivit när han låg i badet i Örebro. Vilken fantaskigt dator han har.

2010-05-30 @ 20:33:47
Postat av: Grefven

Nu är det så att jag åkte och badade 14.30 vad är det med det är det något märkligt som jag missat. Det andra skrevs mycket riktigt innan jag blev upphämtad och att vi åkte till badet och Örebro.

// Grefven

2010-05-30 @ 20:40:58
URL: http://aseaseblogg.se
Postat av: Jonny.

Hasse.

På vilka grunder kallar du människor för

fetto?



Vem ÄR du att döma människor utanför eran sfär i HBK?



Skäms arma människa, vi kommer att mötas hoppas jag.

2010-05-30 @ 20:42:52
Postat av: Grefven

Tack Jonny jag kan inte förstå att folk sjunker så lågt att dom gåt till personangrepp detta är otroligt lågt hasse.

2010-05-30 @ 20:44:26
URL: http://aseaseblogg.se
Postat av: Jonny.

Vill bara i all välmening tala om att våran semester kommer att gå upp till norra Sverige, och vet ni vad, många myrar finns det som gömmer dom största skitarna där.... häpp.

2010-05-30 @ 20:49:46
Postat av: R M

Nu är hustrumisshandaren hemma igen



<hälsningar R & M

2010-05-30 @ 21:47:02
Postat av: Jonny.

Aha, kom igen Hasse, ta den där med kniven istället, det finns det vittnen till. R skulle ALDRIG nedvärdera sig att INTE skriva under med sin signatur, Roger står alltid med full namnunderskrift, så nedvärdera inte honom.



Skål på er fyllepack

2010-05-30 @ 21:55:19
Postat av: Jonny.

Har ni märkt vilken aktivitet det blivit, har fylle Hasse gått på ännu en mina på den jätte trevliga träffen i Småland måntro?



Tänk att behöva bli försvarad av en kompis på grund av att Hasse inte vet att *** tycker att flaskan töms för fort,och som inte kan värja sig mot en rasande tigrinna med en vass kniv, utan kompisar måste försvara stackarn. Arma karl, sen har fanstyget mage att utgöra sig för att vara R & M.



Ta det med ROGER MEDIN NÄSTA GÅNG HASSE.

2010-05-30 @ 22:03:15
Postat av: Inga

Här tillåts den lägsta nivå av skitsnack.

2010-05-30 @ 23:49:14
Postat av: Lotta

Här modereras det iallafall inte.

Som det görs i en viss sekt.

2010-05-31 @ 04:34:09
Postat av: Mia

Men vad är det här,vad är det för en människa Åse som går till personangrepp?

Trodde aldrig att det kunde vara en vuxen person som skrivit detta,jisses så lågt gjort.

2010-05-31 @ 04:43:28
Postat av: Jonny.

Jo men visst Inga. (Eva)

Hasses inlägg får ligga kvar, förstår om du blir förvånad, ni inom HBK är ju inte vana vid att låta medlemmar få ha egna åsikter. Demokrati klubben Här Bestämmer Klanen gillar inte kritisk granskning, sanningen kan komma fram.

2010-06-01 @ 15:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0