Din IP

Jag blir så ledsen av alla påhopp (Grefven)

Förstår inte att man ska behöva bli påhoppad av hbks spjutspets bara för att man tycker annorlunda i vissa frågor angående hbk affärer. Hasse kommer och hoppar på mig och anklagar mig för att vara fet och mindre vetande och Eva står jämte och hoppar jämnfota och håller med. I den bästa av världar så hade man bara ignorerat dessa dumheter men känner att nu måste nog foten ner i backen. Vad är det för fel på er som ständigt återkommer med påhopp och beskyllningar å det grövsta men en sak ska du veta hasse. Jag är fet och jag kan banta. Medans du är söndersupen och för dig finns ingen hjälp att få......................... så skål på dig


Grefven
Så ser sanningen ut hård och rå

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hos det paret från manufaktur riket, så räcker väl bara maten åt en person. Den andra verkar ju svälta.

2010-05-30 @ 21:02:02
Postat av: Jonny.

Ojoj Hasse.



Hur fixar du ditt framtida liv om det finns? Som Grefven skriver: han kan banta, men du, kan du alkobanta och om, hur går det till? Om inte du vet svaret: ställ frågan till HBK, dom vet troligen av erfarenhet efter alla fylleträffar på medlemmarnas bekostnad, vad tror du i dimman.



Som tidigare skrivet, väntar på ett möte med dig och din käraste och om det inte stämmer tidsmässigt, jag har Evas nummer sparat på mobilen.

2010-05-30 @ 21:09:12
Postat av: Grefven

Ja kanske är han i smalaste laget om han går bakom en lyktstolpe så tar det 5 minuter innan man ser honom igen.kanske är det så att det alkobantas om som sagt kanske prova finsk sommar soppa en tallrik brännvin i blommig porslin.

2010-05-30 @ 21:13:06
URL: http://aseaseblogg.se
Postat av: Hasse

De e ett jävla tjatande om alkohol, som säger att de e nåt som vi inte tål

men brännvin de nyttigt som själve fan, jajemen

å om våran lever slutar att fungera,

åker vi till USA å får den opererad, ja



Postat av: Lotta

Du har ialla fall humor Hasse. Synd bara att du inte kommer på det själv, utan måste sno citatet från Eddie Meduza

2010-05-31 @ 14:24:13
URL: http://anncharlottehogbom.blogg.se/
Postat av: Hasse HBK 9

Nu har ni gått för långt.Fick ett samtal idag om era skriverier.Jag skriver aldrig i några bloggar.

Men ni kan ju läsa i bifogad länk så kanske ni får en funderare på ert liv.

http://familjenlever.blogg.se/

Jag orkar inte bry mej om eran pajkastning.Hoppas att det inte drabbar era när och kära.Läs den och och tänk efter.

Tack för mej

HaDe Hasse HBK 9

2010-05-31 @ 20:15:54
Postat av: Villervalla

Hasse, det verkar som du skriver för fullt. Både tidigare och nu just i denna blogg

2010-05-31 @ 21:10:31
Postat av: Grefven

Nu Hasse så kan man bara undra hur det rör sig i huvudet på dig. Jag förstår ingenting av vad som menas med denna blogg och vad den har med oss att göra. Kanske du skulle kunna förtydliga lite vad du menar för här förstår vi ingentíng vi bara skakar på huvudet och fattar inte vad du fiskar efter.

Har dagen varit hård med mycket starkt tro.......

Ett tips testa med falukorv till brännvinet det är gott.........

// Grefven

Sanningen är hård och rå.

2010-05-31 @ 21:52:30
URL: http://aseaseblogg.se
Postat av: Jonny.

Hej Hasse.

Du skriver att du fått ett samtal och att det ska vara en sorts garanti för din trovärdighet. Jag fick också ett samtal på träffen i Ödeshög under missade samtal, så vad menar du med ett samtal? Har läst era inlägg från hösten-06 innan ni blev utsparkade ur mhcs, inte rolig läsning och hur ni behandlade medlemmar då, men nu söker ni sympatier.

Lider med dom drabbade i länken, inte kul med sjukdomar, men att ni som ställer upp på förtryck genom er närvaro i HBK mot andra medmänniskor nu söker empati får mig att vilja spy över er.

Svinhugg går alltid igen, och jag gläds i alla fall, ni som aldrig skrivit i andras bloggar. Ta den där med rödluvan när du nu tydligen är så pass kontaktbar att kunna hantera ett tangentbord.



En sak ska ni veta: det missade samtalet på min mobil kommer någon att få stå till svars för, lita på det.

När ska ni förstå att ni gått för långt, blir det när ni rasar över gravkanten?



Vänligen Jonny.



Ps, Nizze, eftersom jag är totalt värdelös på datorer, kan du hjälpa mig att få ut mobilnumret med det missade numret, tänkte dra igång en tävling.

2010-06-01 @ 09:44:32
Postat av: Grefven

Postat av: Hasse HBK 9

Nu har ni gått för långt.Fick ett samtal idag om era skriverier.Jag skriver aldrig i några bloggar.

Men ni kan ju läsa i bifogad länk så kanske ni får en funderare på ert liv.

slut citat:

Hej på dig Hasse tjejen lider jag med hemskt öde , men jag förstår inte vad det har med dig att göra

du borde väl kanske rannsaka dig själv varje gång du är med och ser till att någon blir utesluten för hoppas du är väl medveten om hur illa ni i hbk gör folk. Samlar du på empati och medlidande så skulle du nog ha funderat över ditt handlande tidigare för skillnaden mellan dig och mig är mil bred. Om en orätt händer försöker jag åtminstonde ta teda på vad och varför, medans du verkar göra allt vad du kan för att öka såret, ordet är empati hasse. Men när spriten går in går vettet ut det finns att höra minst 2 gånger på karlavagnen från samma nummer nere i boråsch.

Ha en super duper trevlig afton ja en sån som ledLassche skulle ha // Grefven

2010-06-01 @ 19:22:25
URL: http://aseaseblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0