Din IP

Just idag är jag stark just idag mår jag bra Jag har tro på min framtid .

Ha ha små tangenter skapar oreda och bekymmer för några av oss, men imorgon är nog iallafall ödesdagen för hbk ska låtsas årsmötet överleva ännu en pinsam "seger" eller kommer medlemmarna i sekten hbk  att få upp ögonen när några medlemmar kommer berätta vad som hänt dom iklubben behandlingen, förnedringen, ljugandet från styrelsen det kommer nog svida i skinnet på sittande styrelse. Sitter styrelsen kvar ja då finns inte jag kvar bland medlemmarna kan jag tänka för då går jag mot hbks stadgar som det sägs att NÅGON sittandes i styrelsen har skrivit om för att passa ändå bättre för att sparka ut sådana som mig som säger ifrån när något är fel.

En del säger att förintelsen av judarna aldrig hänt, på samma sätt förhåller sig hbks styrelse gent emot sina medlemmar uteslutningen av 16 personer har heller aldrig hänt så vi kommer nog aldrig få reda på om vad Håkan hade mot sina egna medlemmar heller när han kastade ut dom,det har han aldrig sagt enligt höga styrelsekompisar och dom har väl inte finkänsligt velat fråga honom heller för det är ju synd om karln som sparkade ut så många, empati, moral, finkänslighet, medmänsklighet, värna om din nästa, är ord som inget är värda om dom kommer från någon som inte förstår dom framför alltska dessa ord behandlas med omsorg för din nästa, därför Eva D och tarmen låter vi även er hållas hälsa gärna till Bengan uppe på årsmötet var ett tag sedan jag såg honom.

En tangent jag ger mitt himmelrike för en stor tangent. Då vissa verkar mest irriterade över felstavningar mer än innehållet så är jag den förste att beklaga av att det blir inte bättre av små jävla tangenter, fast det går fortfarande att svära med dom, fast ta hellre till er innehållet i texterna det är det som är det viktiga bilderna är också fina men det är främst texterna ni ska fokusera på och skit i stavfel. Ha ha en del är som åsnoroch ser väl inte skogen för alla träden, så ere.




kan du denna

Vad har auschwitz, Treblinka, Belcec, Hadamar med flera gemensamt med hbk styrelse

kolla under bilden
























SVAR alla jobbade dom för att utrota med vad som ansågs vara problem och inga arbetare (styrelsemedlemmar)vågade ifrågasätta ledaren "Hitler""G*****"


// Grefven

Sanningen är ibland grym mycket grym



 

Kommentarer
Postat av: Jonny.

Ja du Grefven.



Nu har du nog retat upp ännu än av dom hemska ryggdunkarna och fått dem/dom att springa till överheten med "bevis" över hur du skriver. Kan inte finnas tillstymmelsen till "konkelbär" i röven på vare sig Hitler eller Göring, för så gott om rövslickare finns det inom



(H)emska (B)ög (K)lubben....



Själv sticker jag mot Skellefteå imorgon och kommer förhoppningsvis hem till torsdagen den 20/5. Blir kul att få bli en äkta Trailercowboy för sex dagar, så nu ska det packas boots, hatt, countryskivor och andra nödvändiga attiraljer.



Sköt om er och ha det gott.



2010-05-14 @ 18:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0