Din IP

Lottadag i Linköping i dag....

Nu börjar solen att titta fram här och solen vill man gärna se. Igår så regnade det mesta tiden här. Men snart så kommer nog grönskan att sätta fart för det är så mycket knoppar på träd och buskar nu.

Igår så fyllde Alex 18 år så det vart att gratta henne på morgonen. Så fick hon sin efterlängtade tv, men jag tror nog allt att det är krogen som det längtas till mest. Och ett körkort så småningom! ska bli skönt när hon får det och kan ta sig till sina träningar själv. Frågan är bara vad jag ska göra då, men hittar säker på nåt då. Lite fika hann vi med på morgonen också innan alla skulle iväg. Jag var inne hos Sandra och fick lite frukost på morgonen, Mindy sov när jag kom men vaknade snart. Sen iväg till stan för att handla det som behövdes för kvällens firande av Alex. Sen hem och städa av lite och fixa lite mat till Nisse när han kom hem. Han ordnade med Alexs tv när han kom hem så det var färdigt när Alex kom hem från skolan. Framåt halvsex så skulle jag ha mat färdigt för då kom Jennifer, Sandra och Mindy för att fira Alex. Mårten hade träning och Per hade match i Ödeshög, aktiva pojkvänner dom har tjejerna.. Mindy far över allt nu inget får vara i fred. Men härligt är det att se på den lilla. Hon skulle hjälpa sin mormor när jag ställde in disken i maskinen, bara ett problem hon ville plocka ut disken jag ställde in.. Hon är ju så rolig när man sätter på musik för då blir det fart på henne, då dansar hon och sitter och lalala...Dom är för underbara dom små liven. 

Idag ska jag möta Lotta i Linköping för vi ska ha en göra Linköping dag idag.. Ska bli roligt, kanske något vi skulle fortsätta med en gång i månaden, eller vad säger du lotta. Sandra skulle ha Linus men Linda är hemma med huvudvärk idag så då får han vara hemma hos henne. Och han har blivit mycket bättre nu så det vekar som medicinen hjälper och det känns skönt..Nu är han med och är även piggare så det är vi glada för, hoppas det håller i sig med nu..Ska väl ta och göra mig i ordning för kl tio ska jag möta Lotta i Linköping. 

Ha en bra dag... 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Mysdag i Linköping hade vi.

Får göras om framöver, när tid finnes.

Jag är helt slut, inte van att gå runt på det här sättet, när man var yngre var detta ingen match, men nu är jag mör i kroppen....

Tack för en trevlig dag:-)

2010-05-05 @ 19:13:13
Postat av: Åse

Tack själv Lotta! och tack för vin och tjatten i gårkväll.

Kram................

2010-05-05 @ 22:44:45
URL: http://aseaseblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0