Din IP

Mycket att stå i i dag.

Igår var dagen rätt lugn, började att städa lite och Alex och Linda tog sina rum ordentligt uppe. Så for Nisse och jag till City Gross och handlade så allt fanns hemma idag. För här ska det göras mat för tolv personer så ska jag baka också. Alex var uppe på toaletten inatt och ramlade, och det var en rejäl duns som far och jag inte vaknade av. Men Linda vaknade och var vettskrämd men vågade inte gå upp och kolla vad det var. Så tur att det gick bra bara ett jack i knät och ett svullet finger. Så här är det nog inte svårt att göra inbrott, för vi hör ju inget...

Ska snart börja stt städa det sista, trodde jag skulle bli färdig med allt igår men var seg efter dagen i Linköping med Lotta..Så ska jag ha Mindy en stund när Sandra går till tandläkaren. Så blir det en sväng in till stan för att ordna med de sista. Sen hem och göra mat för Alex ska ha sina tjejkompisar på en 18 års fest. Tror det skulle komma tre killar efter maten också och Linda ska ha en kompis här med. För dom ska till Ödeshög på fest så då blir det att köra dit och sen hämta på natten med. Några ska sova över så det blir fullt hus här hemma idag. Tror att jag kommer att sova gott i natt..

Imorgon ska jag kanske åka och titta på Per när han spelar fotboll i Motala, beror lite på hur vädret är. På eftermiddagen så kommer Mindy som ska vara kvar tills på söndag för Sandra och Mårten ska ha lite tid för sig själva. Ser framemot att ha Mindy här och även på natten...Och på söndag så kommer släkten på middag så efter den här helgen så kommer jag vara i behov av vila känner jag på mig.. Men det är roligt när det händer lite också.

Ha en bra dag.. 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men Åse, kör inte slut på dig totalt nu. Folk hela helgen. Se nu till att dina duktiga damer hjälper dig, ni blir ju mycket folk hela helgen. Känns ganska bra att jobba helg iaf:-) Felicia fyller ju 20 år på måndag. Vi får fira på fm, sa jag till henne idag, suck sa hon så tidigt....

Men vad gör man, kan ju inte ta ledigt hela tiden för allt man vill...

2010-05-07 @ 20:29:39
Postat av: Åse

Ja nu känner jag mig ganska slutkörd, men det var skönt att sätta sig vid datorn nu när det är tyst och bara jag vaken. Imorgon blir det en rejäl sovmorgon så jag får ladda batterierna innan Mindy kommer på eftermiddagen. Maten vart en hit Lotta, kunnde inte blivit bättre...

Kram

2010-05-08 @ 02:32:58
URL: http://aseaseblogg.se
Postat av: Åse

Du får gratta Felicia från oss...

2010-05-08 @ 11:28:33
URL: http://aseaseblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0