Din IP

Solig onsdag.

Då har det redan blivit onsdag och veckorna går fort.. Igår hände det inte allt för mycket här hemma, Linda var iväg till Linköping med  Jennifer och köpte studentkläder. Sent ute som vanligt men hon hittade så det var lugnt. Hon hittade även en fin vårjacka. Själv var jag iväg och besiktade Camaron på morgonen och det gick bra, den var väl inte så fin för dom ville inte se den igen. Och det var ju skönt när det går så, så nu är det bara att tuta och köra. Och på kvällen var jag inne och hämtade Alex som hade tränat och då passade jag på att handla. 

Sitter och väntar på Jennifer, Sandra och lilla Mindy som ska komma hem idag och förgylla min dag. Och nu så kom dom hörde den lilla. Jennifer ska rensa landen här hemma, nåt hon kom på själv så lite saknar dom nog att ha trädgård. Själv ska jag in till stan en sväng så blir det Motala i eftermiddag för Nisse ska på massage. Jag ska till Expert och ta nya kort till körkortet för det är dags att förnya det. Så blir det väl att titta på ishocky i kväll..

Imorgon ska jag ta en städdag för det är det stort behov av och även h-bilen ska få sig ett lyft. Igår så brann steron upp i h-bilen fast vi hade en annan så den är på plats. Ska det krångla så ska det bara att gilla läget. 

Ha en bra dag..... 

Kommentarer
Postat av: Jonny.

Ring mig om ni är i behov av elektriker, har nu fixat fram el till laptoppen och bilen har inte brunnit än. Män kan....

2010-05-11 @ 18:36:43
Postat av: Åse

Ska jag säga till min äkta hälft, han kan ju behöva lite hjälp gick ju inte så bra med steron.. Men för det mesta så slipper vi missöden.. Och vi kvinnor är bra på mycket också...

2010-05-11 @ 19:20:19
URL: http://aseaseblogg.se
Postat av: Anonym

Vilken tur du har. Det är bara tisdag i dag.

2010-05-11 @ 20:15:45
Postat av: Åse

Jag vet och har hört det, så fel det kan bli ibland...

2010-05-11 @ 20:44:15
URL: http://aseaseblogg.se
Postat av: Leena

Tur att inte hela husbilen brann upp.

Det här med bilstereos, ja det kan göra mig galen, finns så mycket finesser att det inte går att fatta eländet. Det värsta jag vet är att läsa manualer, vill trycka mig fram lite hur som helst för att lära mig men men får nog be nån av sönerna fixa till den.



Tänk vad tiden går fort, snart student och sommarlov, skönt för snart kommer värmen, redan till nästa helg är det sagt och då är jag långledig.

Ha dé

2010-05-12 @ 23:03:22
URL: http://farmorleena.blogg.se/
Postat av: Åse

Den tekniska biten har jag Nisse till, men missöden händer så lätt. Ja här planeras det för student och det är mycket.Vi ska iväg imorgon med h-bilen till Göteborg och MHCS årsmöte..Så jag hoppas att solen är framme lite nu i helgen.. Får nog bli en liten sväng nästa helg med.

Kram

2010-05-12 @ 23:15:54
URL: http://aseaseblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0