Din IP

Då var helgen över.

Fy vad segt det var och är i dag, men nu är det inte långt kvar tills vi far i väg. Ska bli skönt att komma bort en stund.

I fredags var Jennifer hemma och sov över till på lördagen, Per och Mårten var på kryssning med jobbet och Jennifer ville ha lite sällskap. Sandra och Mindy var också hemma, Alex med och hon hade sin kompis Karin här. Bara Linda som inte var med på kvällen för hon var på fest i Vadstena. Nisse, Jennifer och Sandra var och hämtade henne på natten. Så i fredags så vart det tacoskväll, Jennifer ja dom andra också är så förtjusta i det. Nisse och jag är väl inte så jätteförtjusta i det, men vad gör man inte för sina barn. Mysigt var det att ha Jennifer hemma, vet inte när hon var hemma sist och sov över.

På lördagsmorgon väckte Jennifer oss innan hon åkte iväg och jobbade, men det sinkade inte länge förrens hon knackade på dörren. Vad nåt hon hade glömt, men vi andra sommnade om efter hon hade kommit i väg. Sen vart jag väckt av Nisse och frukosten var färdig. Så vart det lite plockat på förrmiddagen och Nisse stod för matlagningen, vart tidig middag här. Alex och Karin hade match hemma så vi skulle vara i sporthallen klockan 12.30, och lite mat behövde dom. Matchen mot Örebro vann dom med 24-15, härligt tjejer. Hoppas vi turen hänger i tills nästa helg när ni ska till Stockholm och spela. När jag kom hem från stan så skulle jag ha Mindy på kvällen för Jennifer och Sandra skulle till min kusins barn på fest. Per och Mårten kom hem från sin lilla tripp på kvällen. Mindy var det full rulle på men hon somnade vid åttatiden. Alex var kvar i stan och kom här vid 01.30 så tack Stina för skjutsen.

Söndagen vart jag väckt av Nisse och frukosten stod på bordet. Vi skulle iväg till Mantorp och handla för det ekade tomt i kylskåpet. Var även nere i Sportringen och köpte mej ett par bra promenadskor, dom hade kostat 799 kr men var sänkta till 299 kr så jag var riktigt nöjd med köpet. Sen vart det en sväng in till Karlssons också och lite kom man ut med där i från också. Sen hem och göra mat, och Nisse fortsatte med bygget av förrådet. Nu har första takstolen kommit upp så det går fort framåt. Nisse var med Sandra och Mårten å köpte ny bil barnstol till Mindy, och hon var hemma och höll mej sällskap. Linda och Alex tog bilen och åkte in till Vadstena och kom hem senare på kvällen. Så helgen har gått fort trots att vi var hemma det har hänt nåt hela tiden.

Ha en bra dag..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0