Din IP

NU HAR DE GJORT DET IGEN

Eftersom hbk är som en öppen dagbok att bara knalla in på så konstaterade jag att webbarna och styrelsen troligtvis är odugliga och självgoda efter att ha läst formalia trådarna som ligger tillgängliga för alla just nu. Dessa handlar just nu om internet röstning inom klubben som vi blev utkastade och avstängda från med det traditionella svaret

(Du vet bäst själv vad du gjort  Fast jag vet inte riktigt vad jag blev avstängd för,det går tyvärr inte få någon inom styrelsen att förklara det för mig en person försökte han med ekan fast han bara garvade och sa att det vet du ju så jag tror inte styrelsen själv vet varför ).

 Det märkliga i debatten är att webbarna verkar totalt inkompetenta att klara en sådan uppgift som att kunna ha en omröstning kan ju inte vara speciellt svårt att genomföra , fast med tanke på att sittande styrelse och webb skulle bli dänplockade fortare en medlem i hbk skulle säga hinna ordet demokrati så förstår jag varför webb har sådana problem att ordna detta man vill ju givetvis inte få denna utveckling inom klubben då det blir omöjligt att fortsätta toppstyra sina medlemar och ge dessa insyn av vad som händer i klubben.Det verkar vara något man inte vill. Man modererar ju helt godtyckligt idag och ger sig på medlemmar i egenskap av (medlem) ser bättre ut  hade någon annan inom klubben skrivt samma sak hade den medlemmen direkt blivit modererad.

Nu till det tråkiga
Vi var idag nere på mässan på Elmia. Där mötte vi någon vars make  sitter i styrelsen
personen  verkade inte se oss fast vi möttes fast kanske hade vi fel, det var ingen vän trots allt...........


Grefven
så ser jag på det hela ........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0