Din IP

Onsdag.

Idag så verkar det som vi kan få fint väder, vi behöver lite solsken och underbart höstväder nu.

Igår så skjutsade jag in Alex till sin praktik plats i Vadstena. Hon hade sovmorgon till klockan 09.20 så hon ville utnyttja den. Och det kan jag förstå när dom tränar så sent så kan det vara skönt att få sova ut på morgonen. Jag hade sån energi igår och jag vet inte var jag fick den ifrån. Men mycket fick jag gjort, städade, tvättade och det gick fort igår för jag hade inte min lilla hjälpreda här hemma. Till middag vart det tacosgratäng, något stark vart den men annars så vart den bra. Inte Nisses favvo då men barna älskar allt med tacos.  Långpromenad vart det också och utan regn, insåg när jag gick igår att vad fint vi bor med Omberg som reser sig bakom vårt hus. Och bra promenadstråk har vi också. På kvällen var jag inne och hämtade Alex som slutade sin träning klockan 21.30, så vart det lite datortid när jag kom hem sen var det dags för sängen.

Idag blir det att plocka med det gammla vanliga och några maskiner tvätt ska också hinnas med. Sen en dusch och efter det far jag in till Motala för ett besök hos min kära kusin. Var ett tag sen vi träffades, senast var midsommarafton som vi firade ihop. Sen hem och göra lite mat men vet inte alls vad vi ska äta idag. Men har ju några timmar på mig att fundera ut något. Och ikväll så blir det att bänka sig framför teven och titta på Skånefruar och efter det Kungarna av Tylösand. Så hinns det nog med lite dator innan det är dags för sängen. Ja så kommer min dag vara idag mycket mer blir det nog inte. Jo just det! ska ju hinna med en promenad också.

Ha en bra dag. 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tacogratäng lät spännande. Den får du lov att bjuda på vid tillfälle:-)

2010-09-22 @ 21:10:18
Postat av: Åse

Vi får ta det nästa gång ni kommer då, eller kanske tar med mej till Öland så kan vi äta det på fredagskvällen.

2010-09-23 @ 08:15:02
URL: http://asease.blogg.se/
Postat av: Lotta

Låter inte fel:-)

2010-09-23 @ 17:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0