Din IP

Torsdag.

Tog lite sovmorgon idag och det var inte fel. Men kallt när man gick upp termometern visade på nollan och frost var det också ute. Men solen skiner och himmlen  är blå och inga moln än så länge. Så fint det är med höstens alla färger. Hoppas vädret håller i sig till helgen nu också så blir det bra.

Igår var jag pigg på morgonen och fick allt gjort inne, men sen vart det en djupdyckning. Så fruktansvärt trött och inte kom jag ut till h-bilen heller. Så det får bli dagens uppgift att göra den färdig, och idag måste det ske annars är jag ute i sista minuten igen. Linda var iväg till Motala med sin kompis Simone igår, och Alex kom efter praktiken och hade en skön slappardag utan träning. Nisse och Mårten fortsatte med bygget ute och nu sätter dom upp väggarna. På kvällen tog Nisse och jag en sväng till Vadstena för att köpa frimärken så vart det en sväng på Östenssons också.

Klockan tio bänkade vi oss framför teven för att se Kungarna av Tylösand. Egentligen förstår jag inte varför jag tittar för programet är ju inget vidare. Men det är väl så bara för det är nån man känner och igår var det två killar till från Vadstena på besök i huset. Jaja, Jocke du ger Vadstena ett nytt ansikte, vi har ju nunnorna och dig nu. Kan ju säga att ni är raka motsattsen från varandra. 

Idag står h-bilen på schemat sen så blir det köttfärssås och spagetti till middag, far äter ute idag så då passar vi på. Och ikväll så blir det att åka och handla till helgen sen ska Alex köras till och från träning..

Ha en bra dag...   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0