Din IP

Gävle, Svartvik strax söder om Sundsvall.



Så fina blomsterarangemang har dom i Gävle.



Gissa om han trivs den underbara, ja den ljusa är ju bra underbar hon med.


Vi har haft en kanon dag här i Svartvik, svir på fläsket gör det också. Igår så hade vi fint besök här nere av Kingen med fru så Sussie & jag var där och hälsade på. Sussie är väldigt snabblärd när det gäller allt så får vi se hur det går med det som har tre bokstäver. Idag har vi barat latat oss i solen, ätit och druckit gott.. Så har jag lånat Maxen så det vart en promenad nmu i eftermiddags, underbar är den lilla. Han och jag har även suttit och njutit vid sjön ja han är bara för goer den lilla. Jag är faktiskt bara positivt inställd än så länge, ja för här är varm och inte en massa mygg heller..

Ha en bra kväll! 

Kommentarer
Postat av: Sussie

*Ler* ja underbart har vi det, mindre sol just nu då. Men härligt sällskap som överglänser det gråa ute. Och visst kan vi.... ja vara mänskliga & dem likaså tydligen. Tur jag har dig du Åse, som inte fegar ur i det första. Tre bokstäver...ja om det nu är det som jag tror så visst lär jag mig, är jue en riktig intressant med tillgång nu. (ja du förstår vad jag menar skratt)

2011-08-04 @ 08:44:19
Postat av: Åse

Men du tisdagen var ju bara för underbar med sol. Klart vi är mänskliga och det ska kvinnor till att knacka dörr. Tur man har dig med och det här livet klarar du ju av galant.

Kramar om..

2011-08-04 @ 19:40:34
URL: http://asease.blogg
Postat av: Gerd Svalberg

Hejsan på er!



Vilka fina kort och duktig du är att lägga ut de, kram på dig :-)

2011-08-09 @ 09:06:36
Postat av: Åse

Tack Gerd, alltid roligt att få beröm. Kram tillbaka :-)

2011-08-12 @ 10:46:22
URL: http://asease.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0