Din IP

Ljuvliga Borgholm!

Oj vad jag sov i morse och helt underbart var det, kl tio väckte Nisse mig och hade frukosten framdukad. Kokta ägg, yoghurt, och mack så givetvis nybryggt kaffe. Tack så mycket min älskade, älskar att bli bortskämd. Var uppe och gjorde Borgholm och hittade en liten fin blomma att ha på bordet, ja i plast var den då. Hittade ett mysigt fik att fika på, Ebbas cafe och allt gick i gammal stil. Vi tog varsin skagenbaugette och jag lyxade till det med ett winerbröd.. så gott så gott. Gick tillbaka till H-bilen och bara njöt restena av eftermiddagen. Mat främför kvällen som min kära make ordnade, jag tog disken..jo ni hörde rätt tyckte det var dags att avlasta honom lite. Vi skulle gått upp till Hotell Strand men tittar på yv istället och slappar, ja lite öl går ner hos andra hälften själv så blir det rött.

Imorgon ska vi flytta oss till Tingseryd för att titta på bilkyrkogården, så övernattningen kanske sker i örkelljunga..

Ha en underbar kväll!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0