Din IP

Seg dag.

Ja inte har denna dag varit rolig för den har gått i värkens tecken. Ont överallt, och det bara mall på men får hoppas att det lugnat ner sig till imorgon. Allt blir ju så jobbigt, bara att gå är en hel bedrift. Har fått sån värk i fötterna sista månaderna och handlederna är inte för roliga heller. Nacken är ju som den är alltid lika jävlig. Nu har jag en punkt mitt i ryggen som gör att det är jobbigt att sitta eller stå och gå är inte så mycket lättare heller. Bara att sitta här är inte det lättaste men det är ju i alla fall tidsfördriv när man inte får mycket annat gjort. Nej nu ska jag lägga ner gnället, men skönt att skriva av sig om det.

Igår var vi bjudna till Jennifer på kvällen och hon bjöd på hemma gjord pizza, fast vi var hemma hos Sandra för det vart smidigare med dom små juvelerna. Kanon gott var det Jennifer och tack Sandra som lätt oss alla vara där. Så har vi fått träffa Lindas Einar för första gången också och det var en rar killle. Alex är på tränings läger i Danmark, Lööken närmare bestämt. Ska hämta henne i Ödeshög senare när bussen är framme. Gubben & jag var å tog en fika på Pärlan, vart en räckmacka. Ja vi ska då inte äta sånt men ibland så måste man få lyxa till det.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0