Din IP

Vaknar i Borghamn & somnar på Öland,

Gick upp tidigt idag trots att Nisse fortfarande har semester, han skulle in till Volvo och serva L- bilen som visade sig att ta hela dagen. Själv plocka ja hemma och tvättade efter så var det dags att se till så H-bilen fick ett lyft också. Så skulle det bli en sväng in till stan med för att handla åt tjejerna, tanken var tom så några hundra på bensin vart det också.Sen hem till Linda & Alex för att lämna mat för dom var inte hemma, men fått nyckel av Linda som visade sig att vara nyckeln som gick hem till oss. Ja, där stod jag med två kassar å inte kom man in, ringde Linda som precis kommit med syster Jennifer till Vadstena.  Dom hade firat sin syster Sandra som fyllde 22 år och det gjorde far & ja igår. När Linda kom så hade hon inte nån nyckel heller för den låg hemma hos oss på landet,,SUCK! Linda fick hämta sin far i Motala för lastbilen vart inte färdig. Jag åkte å beställde det vanliga, kebabsallad som vi oftast har med oss första dagen så smidigt när man kommer fram och är hungrig. Så skjutsade jag upp Jennifer till Pers jobb så åkte hon med honom hem. Jag for hem och packade in det sista så var det bara att vänta på karln som var hos tandläkaren, så ville han äta lite innan vi for. Kom iväg vid  17.50 å var framme vid 21.30. Har precis eller gör just nu,, avnjuter ett glas vitt vin och vi har parkerat för natten vid köpcentrumet. Snart dags att gå och nanna kudden så man orkar med att gå i lite affärer imorgon.

Så vill jag passa på att gratta min dotter som blir 22 år idag, tänk vad tiden går och ja det är Sandra då som fyller. Tycker inte det var längesen man bar på dig gumman, och nu idag så har du två underbara barn själv. Mindy & Vincent som mormor & morfar älskar grymt mycket, Ja Mårten du är bra du med och jag hoppas att du skämmer bort min dottter och barnbarn annars så vet du.... Att det inte blir nån  köttgryta!!! Kramar i mängder till dig Sandra.

God natt alla härliga själar.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0