Din IP

4 advent!

Ja nu närmar sig julen med stormsteg och lika fort är det över. Men visst är det nåt speciellt med julafton och umgås med nära och kära. Just nu så kommer snön ner här så kanske julkänslan infinner sig nu. Vill dock inte ha snön själv men visst är det mysigare om det finns på julafton och NyÅret sen får den gärna gå bort.

 Tänkte förtydliga lite detta med osportsligt! har väldigt svårt för att det ska maskas och att man inte petar ut bollen utan den får ligga där för att klockan ska gå. Men visst det är kanske så det ska spelas men inte blir matcherna särskilt roliga då, och ja jag tycker det är osportligt eller så kanske det är respekt för motståndaren. Vadstena vann sin match igår och dom har blivit duktiga på att bredda spelet var jag väldigt imponerad av och har sett det förrut att dom blivit duktiga på det. Ja det har hänt mycket och det såg jag redan matchen innan som jag såg dom. Men inte är det väl roligt att få höra som innan matchen här om dålig uppfostran hemmifrån för att tjejerna byter lag har inte haft nåt med Alex val utan hon bytte för att allt var så oklart länge och Motala var helt på det klara hur dom skulle ha säsongen. Hade mycket varit klart tidigare så hade säkert hon spelat kvar för det velades ett bra tag innan hon skrev på. Men droppen tycker jag var att Alex var petad när hon gått och haft sin skada i knäet hela säsongen men nu ska det förhoppningsvis vara bra med knäet efter operationen i Januari.. Men tyvärr så är det väl så här det blir när det blir övergångar och själv har man retat sig på Motala förr, men det är väldigt lätt att ta till sig det lag där man har nån som spelar. men Grattis Vadstena till segern och jag tycker ni är bra och och Frida har verkligen utvecklas och Helena är bara för bra i målet bara jag som tyckte det var osportslig när man maskar med bollen som det gjordes. Men Helena är helt klart nyckelspelaren i laget eller rena rama muren. Man får väl sluta att lyssna på ryktena och bara skaka av sig dom, ja nu lämnar jag detta.

Nu ska det sovas så får man se om det finns nån snö i morgonbitti..
Natti alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0