Din IP

Äntligen Fredag!

Då var dagen kommen och senare i eftermiddag så landar vi på Kärralunds camping där Jonny & Sussie redan befinner sig. Så i helgen ska Liseberg besökas var där förra året och det är otroligt vackert där nu. Så måste bara Nordstan hinnas med också, kanske man kan finna sig något.

Vilken morgon det vart här då, klockan ringer gubben ut och startar L-bilen då jag tittar på klockan... Jo då! gubsen hade stalt klockan en timme fel så den var en timme för tidigt. Ropade på gubben att han kunde stänga av L-bilen för jag tänkte krypa ner i sängen en timme till. Svaret jag fick var, fan ställde jag klockan en timme för tidigt. Bara det att när man vaknade efter en timme så var vi båda tröttare än vi var innan. Så kan det bli ibland...

Har plockat lite inne och nu ska jag ut i H-bilen en sväng så ska det packas det som ska med. Även en sväng till stan ska hinnas med, besöka glasbanken och handla det som fattas oss i H-bilen. Gubben räknar med att vara hemma vid tolv så vi kommer iväg skapligt..

Ha nu en underbar söndag ni goa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0