Din IP

En vecka kvar till jul.

Ja tänka sig vad tiden tickar på snart jul igen sen vår och sommar, ja så har vi julafton igen. Här har regnat kommit bra idag men fortfarande så är jag glad så länge det vita håller sig borta. Sugen på en helg till i H-bilen men blir nog inget mer förrens efter Nyår nu. Nu börjar det bli kaos i köpcentrumen och tänk att vi kärringar är värst, vad har vi för drivkraft? Men tänk att det finns så många eller är det bara ett par som följer alla lagar här i Sverige. Men det märks att personen läser mycket böcker för det är väl därifrån hon får sina fantasier. 

Var på Derby idag mellan Motala och Vadstena, Vadstena tog det längsta strått och vann.. Ni kan tänka er att jag hade en spelsugen dotter idag men nu är det bara en månad till operation så kanske att du hinner med nån match i Motala tröjan. Men bra kämpat idag Motala och ni var bra, tyvärr så hatar jag spelet när man maskar och inte ens ids att ge motståndarna bollen.. Så dåligt, men kan ju också se det så här.. Dom hade respekt för er eftersom dom ville maska så sträck på er Motala.. Men härligt var det att se er tjejer och kanske ni kan ta dom på hemma plan. 

Vad är vänskap??? visst ska man kunna ändra sig. Nån man kan tycka jätte bra om kan ju faktiskt visa sig vara den man tycker sämst om. Ibland tror man sig känna personer men man gör inte det i slutändan, ja och jag vet att folk tycker samma sak om mig. Visst måste man kunna se fel och brister hos sig själv eller är det så enkelt som att vissa går genom livet på rosa moln och tror att alla andra har fel. Jag vet att jag brusar upp för fort dömmer även för fort, men i detta falla har jag tagit tillbaka allt för en bättre vän kunde man inte finna, ja två då men den ena fanns ju redan innan... Ser fram emot NyÅr och att få träffa er goa......

Go kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Kram på dig du härliga själ, ser framemot den verkliga kramen som finns med när vi avslutar det gamla & början på det nya tillsammans med er.

2011-12-20 @ 09:57:39
Postat av: Nisse

Vänskap för mig är t.ex när man kan säga till sin vän (att det du nu gör är fel) utan att denne får för sig att man motarbetar denna person och går bakom ryggen på honom/henne För det händer faktiskt att folk drar vissa saker för långt. Tyvärr så förstår inte många "vänner" det utan tar det som kritik och eller falskhet som det så populärt översätts till och då tar vänskapen slut. Falskhet däremot bygger i mina ögon mer på att man vill måla upp en illusion av att allt är bra medan man säger osanna saker bakom någons rygg. Och sådana saker har jag sett allt för ofta senaste tiden......även rövarhistorier på vissa bloggar mm, fast man garvar ju gott åt dårskriverierna.



Så upplever jag saker och ting och det kan ingen ta ifrån mig/Nisse

2011-12-20 @ 21:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0