Din IP

Helgen på Liseberg.



Lisebergs skridsko bana kan inte bli mycket vackrare.



Detta var njutningsbart, annars så är ju djävulsmaskinen här på sommaren när den funkar.



Här intas det mat & dryck och gott vart det. Ja vi åt på fina stället Evert Taube.



Visst är det vackert!



Vad med lampor och vilket jobb dom lägger ner..



Ja kärleken var det inget fel på heller, dom står under misteln som vi tyvärr inte fick med då.



Man ser verkligen hur lyckliga dessa två är tillsammans! All lycka till er...



Avslutar med denna från toppen och tack Jonny & Sussie för en super trevlig helg. 

Kommentarer
Postat av: Nisse

Ja mycket trevligare och godare mat som vi åt ute på Liseberg är svårare att få till antar jag, Så även var ju sällskapet kanon klart bättre än en rödvinssås som lätt skär sig.

2011-12-14 @ 18:38:11
Postat av: Sussie

Vilka vackra bilder...Mmm den helgen kommer att sugas på en bra tid framöver, mysigt var det även om vädret inte visade upp sitt bästa sida. Mycket god mat, massa me kärlek & himlans massa med belysningar som gav lite av den däringa efterlängtade Julkänslan. Synd bara att isen inte var på plats för då hade det blivit ett & annat skär. Nu längtar jag efter bilder från Nyåret här i Danvik tillsammans med med våra härliga vänner.

//Kramar om så länge, ja självklart er båda!!!!

2011-12-14 @ 19:58:01
Postat av: Nisse

Räkna med att det kommer bilder när vi ska till er i Danvik vid nyår och roligt ska vi ha, så de som vill kan trycka näsan mot glaset och stå kvar och glo i kylan. Ser fram emot din och Jonnys goda mat kanske med en god sås därtill ja ni får såklart bestämma. Själv är jag inte så fin i kanten av mig och lider av något lidingö komplex att även korv me mos skulle duga, fast jag vet att Jonny och du fixar skivan som alltid när det gäller mat. Kram på er båda så festar vi loss vid nyår.

2011-12-14 @ 20:53:23
Postat av: Jonny.

Mer än välkomna är ni och kulinariskt ska det bli...men ta det inte ordagrant nu....Gladströmming kanske låter bättre en Surströmming...mumma mina dar.

2011-12-15 @ 10:32:14
Postat av: Sussie

Jag e bara tvungen… Alltid lika roligt att läsa det du knåpar ner. Ja du Nisse vilket Nyår det skulle bli som sent skulle kunna glömmas, om ni bjudes på varmkorv med mos & kanske rent av lite räksallad som lyxar till det hela. Ja just det…inte att förglömma det billiga dunkvinet på bordet hör ju till också, och som topping på det hela lite bilder som bjudes ut för att andra ska kunna ta del av våran delikata Nyårssupe. *Skratt* Kan se er framför mig om ett par år när ni sitter & minns tillbaka – Ja du Åse det var tider det när vi firade Nyåret hos paret snåljåp  . Det ända jag kan säga är att det blir verkligen ingen Julmat eller Surströmming till Nyår. Och vi ser som sagt tidigare, fram mot att få avsluta det gamla & att få inviga det nya tillsammans med er.

2011-12-15 @ 10:48:47
Postat av: Åse

Jag tycker då att billiga viner är godare och älskar Umbala... Varför betala flera hundra ja till och med flera tusen för vin? det ska ju bara ner i strupen asch kan vara ärlig! bara yrseln jag vill åt. Det där att sitta och smutta ligger inte mig till last. Undrar just om man smuttar för att det är äckligt och man tror det ska smaka bättre när man snurrat på glasset och kört ett varv i munnen. Vi längtar efter korv och mos här behövs inte lamm och rödvins såser för att imponera, det är ju inte därför vi umgås utan för att ni är dom bästaste vännerna man kan ha.. Kram i mängder till er bägge.

2011-12-15 @ 17:42:20
URL: http://asease.blogg
Postat av: Nisse

Om ni skulle, vilket ni inte gör tillhöra paret snåljåp så skit det samma det är ert sällskap vi vill ha.För bättre vänner har jag svårt att tro finns eftersom vi verkar förstå varandra så bra. Och så länge får ni hålla tillgodo med en bamsekram bägge två till vi syns vid nyår frågan är om vi inte skulle svänga de lurviga lite.

2011-12-15 @ 18:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0