Din IP

Storm.

Oj vilken blåst det varit idag, bästa var att stanna hemma. Nu på kvällen så har det regnat på bra här så nu tycker jag att solen ska komma fram igen. Men så tacksam att snön fortsätter med sin frånvaro men synd är det ju om alla barn som vill prova sina pulkor eller skidor. Såg när jag åkte från stan föörut att det var tänt i Ombergsbacken, annars så är det helt vitt i backen men nu så var det mörkt trots belysningen.

Då har jag fått golven både dammsugna och moppade idag, vi ska ju inte vara hemma NyÅret men visst är det trevligt med ett städat hem fast man inte är hemma. Så får man se nästa vecka om det blir en steam mopp, vill verkligen ha en för det ser ju väldigt smidigt ut. Önskade mig en tills jag fyller men då sa gubben att det kunde bli en nästa vecka.. Och det tackar jag för du rara älskling. Alex kom på besök och ja hon tvättade lite åt sig när hon ändå var här så tittade vi på lite lägenheter. Hon vill ju till Motala så är det nån som vet om en etta så hör av er. 

Såg på året med kunga paret nu klockan åtta, försökte att få gubben till det med men se det gick inte. Men jag är väl lite eller mycket larvig för jag älskar vårt kunga par och vill också ha kvar dom. Och nu sitter man här och knäpper på tangenterna. 

NyårsAfton så beger vi oss till Oxelösund eller mera exakt, Danvik. För att fira NyÅr med våra goa vänner Jonny & Sussie, och det ser vi fram emot.  Tänk vad åren rullar på och man bara blir äldre, men än är det många ljuva år kvar och det ska tas till vara.. 

Godkväll på er! 

Tvungen att dela med mig denna bild på Mindy & Vincent.. Denna bild är för mig kärlek ni är dom vackraste och underbaraste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0