Din IP

Alla tjejerna hemma idag.

Tidigt i morse så kom Sandra och Jennifer och så den lilla Mindy också. Så dom har varit här hela dagen så det vart att rulla köttbullar å fixa makaroner till dom. Man kan säga att vi hade en tjejdag och mysigt var det. Det är ju inte så ofta som man träffar alla fyra på samma gång utan alla har ju sitt att styra med. Linda skjutsade in Alex till Vadstena för att hon skulle ta bussen till Motala för att umgås med några kompisar. Sen skulle hon till Mirza så skulle dom hem till Jennifer och Per ikväll. Alex sover hos Mirza inatt så åker hon hem med Nisse imorgon och på kvällen imorgon så har hon match mot Eskilstuna här hemma. Skönt att dom slipper åka en vardagskväll, men i för sig så är det ju sportlov nu. Var nere i Borghamn och den nya affären, ja jag säger affär för tyckte inte det var som en kiosk längre. Skönt att man kan handla på hemmaplan igen alltid bra om man glömer nåt när man handlat i stan. Som jag som oftast gör då. 

Igår var det en riktigt seg dag och värken börjar bli ganska så jobbig nu. Känns så jäkla tungt när inte kylan ger med sig, för lite värme skulle göra mumma för kroppen. Skulle ge vad som helst för en värkfri dag men vet ju att det inte kommer hända då. Psykisk skulle jag också kunna må bättre kan väll säga att allt blir lidande av en annan. Men som tur är så har jag en underbar make som står ut med mig, för jag är inte rolig i mellanåt. Inget är bra, gnäller, klagar på allt... Jag vill ju inte vara sån här, jag vill orka göra saker istället för att behöva skjuta upp allt tills man mår bra igen. Men jag har ju nåt att se fram emot i helgen för då får vi besök av Jonny och Sussie. Ska bli trevligt att träffa er igen och ni är välkomna.

Imorgon så blir det Vadstena och kolla när Alex slänger lite boll, så skulle det vara extra roligt om ni vinner också då.    

Ha en bra kväll alla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0