Din IP

Ny vecka.

Kallt som attans är det, man vill knappt gå ut. Men det kanske skulle bli varmare framåt helgen, kanske bara för man vet aldrig vad vädret hittar på.

I fredags så tog gubben och jag å åkte och handlade lite smått och gott, alltid roligt med lite nya saker. Annars så var fredagen lugn. Lördagen vart det att styra och ställa hemma med sånt som vi har skjutit upp för länge, så skönt att det är gjort nu. Senare på eftermiddagen så kom Sandra, Mårten och Mindy å dom var kvar och tittade på melodifestivalen. Alex och hennes pojkvän var också här å förgyllde kvällen. Söndagen var det återigen dags för lite shopping, kom på att det var lite man glömt när man var iväg på fredagen. 

Idag har jag varit med min kära make i L-bilen så då har man fått se lite av Skänninge, Motala och Linköping. På hemvägen så var vi på Lantmännen i Skänninge och lastade utsäde åt en bonde här hemma, så vart det en fika med en god räkmacka där. Stannade i Vadstena för Nisse skulle till tandläkaren och jag gick till Konsum och handlade. Sen hem men innan till Hans för att lasta av men sen så var vi hemma. Det vart en lång dag men roligt har det varit och klockan har bara farit iväg så skillnad på att gå hemma och åka L-bil det är det. Nu ska jag snart fara in till stan för att lämna kattsand och frimärken hos Sandra, Linda skulle följa med och sola. Sist så tar vi med oss Alex hem. 

Ha nu en skön kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0