Din IP

Pest och pina.

Jaha då vart man sjuk igen! har aldrig förr åkt på skiten två gånger så nån gång måste ju vara den första. Önkar inte min första fiende det här en gång. Men nu känns det lite bättre och jag är uppe, men helt bra är jag inte. Men vilken tur jag har som har en så underbar make som servar och hjälper till när man inte kan själv. Man känner sig rätt så oduglig när man inte kan ha maten färdig på bordet när han kommer hem efter en arbetsdag. Men idag ska jag ha maten färdig åt dig så slipper du ställa dig själv för att laga mat. 

Här är det riktigt gråväder idag med regn och blåst men det gör inget för jag hade inte haft nån nytta av solen i dag i alla fall. Varför ska jag tänka att andra ska kunna njuta av solen om jag inte kan, jodå jag unnar er andra sol så elak är jag inte. Hoppas att resten av det vita kan försvinna nu och inte komma tillbaka.

I lördags så ordnade tjejerna och deras pojkvänner å lilla Mindy en överaskning åt Nisse och mig. Vi skulle vara hos Sandra kl sex och när vi kom dit så gick vi till China Garden för att äta och våra änglar bjöd på det kalaset. Så tack för en trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap. Nu kör vi på det här en gång i månaden tjejer och ni betalar.

Idag så kanske det kommer en kille från Nyköping för att kolla på mersan, första gången som jag är lite klyven till en försäljning. Jodå, jag vill sälja den men vi är i stort behov av två bilar i två dagar nu. Linda ska jobba på dagis i Tre hörna i morgon mellan nio och fem och det ligger fyra mil utanför Ödeshög så hon behöver ha bilen då. Både Nisse och jag behöver också ha bilen så då blir det svårt, men allt går att lösa till slut. Och på torsdag ska hon jobba i Hästholmen på fritis och då ska ju jag ordna med hennes födelsedag. Tänka sig att den lilla blir 20 år! usch vad tiden går och en annan blir bara äldre. Jag tror ja har gått in i nåt ålderskomplex är helt nojig när jag tänker på vad gammal jag har blivit. 

Ha en bra dag alla, och gör inget som jag inte skulle gjort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0