Din IP

Ultraljud.

Idag ska jag med Sandra till Motala och lyssna å se det lilla i hennes mage, ska bli spännande. -4 ute idag så lite varmare är det då, men det blåser så värst skönt var det inte. Linda ska iväg här nu för hon ska jobba på dagis i Ödeshög och hon börjar 07.30 idag och slutar 14.00. Så var och körde ut S80 åt henne, skulle vara snäll och låta henne ta den idag. Men vill köra ut den från garaget själv för det är trångt där och jag är ju van att kvadda bilarna, och gubben är också van att jag brukar göra det.

Igår så var ju inte den bästa dagen, Herr värk satte in och det med besked. Tömde mig totalt på energi och grinig å sur blir man med när man inte kan göra det man vill, men det kommer ju fler dagar. Men det är ju så här det här och det får man ta även om man tycker lite synd om sig själv, för det kan man väll få göra. Men samtidigt så vet man att det finns dom som har det värre.

Igår kväll så var vi hemma hos Jennifer & Per, för han fyllde år på tisdagen. Vi köpte honom en kopieringsmaskin för det var nåt som dom behövde. Jennifer brukar komma hit när hon ska kopiera men det är ju en bit för henne att åka. Inte för att jag vill att hon ska komma för det vill jag ju då. Men det var gott det du bjöd på och pannacottan var jättegod. Mindy var ju också där med sina föräldrar så mycket skratt vart det kan jag lova. Jennifer hade fått zumba som hon kör i xboxen, och det var ju inte så svårt. Lilla Mindy körde på för fullt med sina mostrar och det var armar upp och danssteg. Så roligt hon hade den lilla och vi med då. Så zumba är nog nåt som vi ska köpa också, tycker jag då. På hemvägen så tog vi vägen förbi Alex pojkvänn så hon fick hem sin ros som hon fick på alla hjärtans dag som hon glömt hos honom. Nej nu är det dags att sätta fart så man blir färdig i tid.

Ha en bra dag alla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0