Din IP

Blåsigt i dag.

Blåser sju svåra år ute och en -1 grad är det också så får man inte glömma att det är halt också. Men det postiva är ju att snön försvinner bara det inte kommer ny.

I går vart det ju inte så mycket gjort utan det var måndag och det kändes. Var inne på förmiddagen och handlade å lämnade Alex knäskydd hos Sandra som hon glömt. Fick ringa upp till Sandra för där hon bor fanns det inte en parkering ledig. Sen ner till apoteket för att köpa på sig lite. Sen hem för att göra lite trodde jag men min kropp ville annorlunda så det vart lugnt. Nisse skulle in på Jysk i Linköping och köpa nya stolar när han var färdig med sina körningar. Men det var så mycket folk så han ringde och sa att han stannade i Mantorp i stället och tog det där. Var bara det att när han kom dit så fanns inte Jysk kvar där. Så vi kom fram till att jag skulle göra maten så åt vi när han kom hem och sen åkte vi till Motala och Jysk där. Ja stolar får jag i slutet av veckan för det hade varit ett företag där och köpt upp alla 66 st dom hade på lager, så kan det gå i bland. Vi var hemma här vid sju igen och då vart det lite FB och klockan åtta så var det dags för familjen Annorlunda. Ännu roligare i år när det är med en familj från Motala och man känner igen omgivningarna. Och Alex har en klasskompis som kommer vara med i några avsnitt som barnflicka och hon heter Linn och det är hennes faster, om jag minns rätt som har alla barnen och två hundar också. En del är duktiga att dom orkar. En annan blir helt slut över att titta på ett avsnitt bara. Var inne och hämtade Alex efter hennes träning och hon vart uttagen till matchen på torsdag i Norrköping. Berätter lite senare om den för det är lite speciellt för tjejerna.

I dag ska jag försöka ta tag i det som inte vart gjort i går.
Ha en bra dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0