Din IP

God morgon! här var det trögt idag.

Då har vi fått tillbaka kylan igen och här är det -7, ingen vårvärme direkt. Men den kommer så småningom. Bara snön håller sig borta så är man nöjd eller jag är det i alla fall. Det man får hoppas på idag är att solen kommer fram och förgyller dagen.

Ja igår så vart man ett år äldre igen och det är allså 43 år, vart tar åren vägen? Fick ett par stövlar, jeans och en hörsnäcka av mannen i mitt liv, Jennifer fick jag tre små söta burkar av som står på en snurrbricka med gafflar till. Sen har alla fyra tjejerna en överaskning till oss på lördag kväll, och tror nog jag vet men är inte 100% säker. Väntar med spänning. Och av mamma ficka jag tjugo tulpaner som står i en vas i matsals rummet där gjorde dom sig bra. Fick även boken" Hello Sweden, I`m Johnny Cash". Det som var bra var att jag mådde bättre igår och kunde fira min dag, Linda var också bättre men hostar så pass i stället nu. Alex var hängig hela dagen i går och svårt att äta. 

Var med Linda till Vadstena igår så jag kunde handla lite och hon var på en arbetsinterju, får vi se hur det går men hon hade bra chans till att få det för hon hade den utbildningen. Hon har sökt till personlig assistent och idag och imorgon så ska hon jobba på en förskola i Ödeshög så fick hon jobba en dag nästa vecka i Hästholmen på fritis där. Jennifer var och gratulerade mig på dagen igår, stackarn var livrädd för att åka på kräksjukan så hon höll sig lite på avstånd. När Nisse kom hem så åkte vi in till mamma alla fyra för hon fyllde 60 år dagen innan. Och vi kunde ju inte vara med då bara för den tråkiga kräksjukan. Köpte ett halssmycke i silver och en månadssten och den kan man ta av   så blir det lite mer som ett vardags smycke då. Och där så fick vi god smörgåstårta så kom Sandra en sväng också. Mårten och Mindy låg hemma å var dåliga i kräksjukan. Sandra bor nära min mamma dom ser till varandra så dom håller koll. Om jag skulle ta tag i lite städning, har ju varit dåligt med det nu när man varit sjuk. Så har lite att ta igen då så jag vet vad ja gör idag då.

Ha en bra dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0