Din IP

Hemma helg.

Blir snart knäpp men kan väll inte bli nåt som jag redan är. Men trot eller ej! det snöar här igen. Vill inte ha mer nu. Nu ska det börja töa och bli barbacke, träden ska knoppa sig solen ska värma. Visst låter det härligt, vill man ha värme så är det nog bastun som gäller.

I går var dt rätt lugn här hemma, gick upp med Nisse på morgonen men hittade tillbaka till sängen. Vart ju sent på torsdagen så behövde lite mera sömn. Sen var det bara att göra sig i ordning och väcka Linda för vi skulle in och klippa oss å slinga håret. med andra ord vi skulle bli fina. Linda körde in och när vi kom in och satt oss hos frisören så kom det sms från Alex,ring. När hon svarade så berättade hon att det brann i skolan så dom fick sluta för dagen. Hantverkare som hade svetsat och fått en liten loppa som tog sig. Men skönt att det slutade väll. Men hon kom förbi oss, hade med mig lite grejor till henne in. Hon skulle sova hos pojkvännen och innan det hem till en tjejkompis. Linda var färdig förre mig så hon skjutsade upp Alex till sin Syster Sandra.
Linda å ja for och handlade sen var det bara hem och slänga ihop lite mat. Körde fisk i äggsås och potatis igår, ja kanske inte drömmen att få en fredag. Nisse hade med sig stolarna hem igår så han monterade för fullt. Lite handboll på tv:n vart det på kvällen också.

I dag ska jag se till att röja undan sen blir det att hämta Alex i Vadstena, eller så får Linda eller Nisse åka. 

Ha en bra dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0