Din IP

Nytt år och nya möjligheter.

Var ett tag sen man var här då men har man FB så går den mesta tiden åt där. Men ska försöka i år igen att bli duktig på att uppdatera igen.

Igår tog vi oss upp lite skapligt, kan ju inte ligga och sova hela förmiddagarna även om det är skönt. Lite frukost och datortid måste man bara ha på morgonen för att vakna till. Skulle ha plockat lite igår men det vart det inget av utan tog det lugnt på förmiddagen. Nisse var ute såg över L-bilen och bytte lite lampor på den så den var färdig idag för ett arbets pass igen. Själv fick jag upp Alex så vi kunde göra i ordning oss för vi skulle i väg till Mantorp för att spela lite handboll.

Samlingen var kl 13.30 vid Vadstena sporthall och Linnea åkte med oss till handbollen. Stannade vid Östenssons och köpte lite energi påfyllning till Alex och sena var vi med. Rebecca hoppade in i våran bil och åkte med oss till Mantorp och många bilar var vi som åkte. Alltid roligt när det är många som följer med och hejar. Det var nu bara träningsmatch och dom skulle spela 3x 30 och en halvlek skulle bara utvecklingslaget spela. Alex vart skadad efter första så för henne vart det inget mera spela. Fick upp ett knä rejält på revbenen så det tog ett tag innan dom fick upp henne och många tårar vart det också. Men nu får hon vila ett tag för dom har ingen träning förrens på torsdag och då har dom träningsdag mellan kl 10.00-16.00. Men dom vann över Mantorp och visade riktigt bra spel i mellanåt.. 

På hemvägen så vart det att ta med sig kebab för jag orkade inte ställa mig att göra mat och lite gott var det efter all julmat. Och tjejerna vart glada. Sofie var här en sväng på kvällen hos Alex och färgade håret.

Idag blir det att åka till Motala och göra ombesiktning på mersan. Alex ska åka med sina systrar till Linköping för att titta och se om hon hittar en balklänning. Sen så sover hon hos pojkvännen för dom skulle fira att dom vart tillsammans i en månad. 
Nej nu ska jag sätta igång så vi kommer iväg och sen när jag kommer hem så blir det röja av.

Ha en bra dag idag alla.
 

Kommentarer
Postat av: Sjuk

Kan du fara runt med Alex så kan du söka jobb somm taxi chafför eller busschaför

Bidragsfuskare är du har skickat länken till din sida till FÖRSÄKRINGSKASSAN

2011-01-03 @ 19:48:45
Postat av: Marie

Att folk orkar... Blir så trött och så förbannad... Ta inte åt dig vännen... Som vanligt är det felstavat och IP nr går att spåra... MASSA KRAMAR!!!

2011-01-03 @ 22:10:46
Postat av: Åse

Redan gjort det och inte vart jag förvånad, kan du gissa! SPANIEN. Lite roligt är det ju för i går var ända gången jag körde och den biten får jag säkert köra. Dom borde ta reda på hur långt det är mellan Borghamn och Mantorp. Annars så åker Alex och laget buss när dom ska på sina matcher. Kram Marie

2011-01-03 @ 22:16:55
URL: http://asease blogg
Postat av: Lotta

Någon riktig bidrags fuskare har med skrivit i min blogg, men det är väl så att som man känner sig sjäv känner man andra, då kan man klanka på körning, men din lilla körning kanske tillhör det vardagliga sociala livet till skillnad mot vissa personers utlandsresor. Även om IP numret kommer från Spanien och man har sin laptop med. Då finns ju å ä ö med i tangentbordet. Men vem bryr sig? Har inte haft en tanke på varken HBK eller HBF eller dessa patetiska människor. Kanske rentutav blir härligt att slippa allt vad campingliv och vissa konstiga människor i framtiden nu när man kommer hitta nya fritidsintressen. Hur som helst så kommer jag aldrig att gå med i någon som helst klubb. Vi har åkt och campat sedan -88, men aldrig varit i närheten av dess like innan man klev in i HBK. Sååå skönt det är att vara oberoende fritids disponent på sin lediga tid...Åse jag ids inte ens kolla IP numret, vem faaan bryr sig. Modererar kommer jag inte göra i fortsättningen heller. Kram på dig...

2011-01-03 @ 22:42:14
Postat av: Åse

Du har så rätt så Lotta... Kram på dig med.

2011-01-03 @ 22:58:38
URL: http://asease.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0