Din IP

Smärta.

 -1 grad kallt ute i dag och det gillas inte. Men ingen mer snö i alla fall och det är ju bra. Igår så vart det ingen rolig kväll, det vart att sitta en stund sen var det bara att röra på sig igen. Värk i nacke, handleder och fotleder nåt så in i bomben och då kan ja inte vara i samma ställning för länge utan måste röra på mig. Gick och la mig efter elva och tog värktabletter innan ja la mig. Somnade bra men vaknade vid ett av värken och visste inte hur ja skulle ligga med nacken för att få det att sluta värka. Fick gå upp ett par gånger och en värktablett till och några tårar kom också. Somnade inte om förrens vid halv fyra men i dag känns det bättre men fruktansvärt öm över nackpartiet.

Igår på förmiddagen så ringde dom från äldrevården i Vadstena och sa till Linda att hon fick vikariat där också. Så nu har där och i Ödeshög inom barnomsorgen, och i dag ska hon jobba på fritis i Hästholmen. Så då blir det ute dag för henne i Ombergsbacken och det såg hon fram emot. Nisse var på massage igår och jag kännde att ja hade nog också behövt det. Alex åkte med in till stan för vidare färd mot Linköping och handboll i Cloetta center sen så sov dom hos Amanda för att i dag stiga på tåget som tar dom till Kristianstad och mer handboll. Så kommer hon hem på fredag igen, undrar just om hon kommer att se ut som en handboll då. Annars var kvällen lugn här förrutan värken då, men det är ju lite av vardagen så det är ju bara att gilla läget. 

I dag ska ja ta mig in till stan och handla lite sen en sväng in till banken för lite ärenden. Annars så kommer den här dagen bli lugn också, försöka att få ner alla julsaker i dag.

Ha en bra dag.     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0