Din IP

Energin flödar.

Oj vad det har gått undan idag, fått nästan allt som jag ville gjort. Lite ute kvar eftersom det började regna men kanske hinner det imorgon om vädret är bättre. Vilken härlig känsla det är och sätta sig på kvällen och allt luktar rent och man kan sitta vid denna burk med gott samvete. Ja då är det faktiskt en av höjd punkterna, ja visst känner jag mig lite duktig. Men ska inte sticka under stol med att jag har värk nu men den har varit bättre under dagen. Var inne och lämnade bilen till Linda förrut för hon ska jobba hela helgen. Nisse har vart iväg och hämtat motorn till S80 och kört ut till Klockrike. Så skulle killarna börja med bilen imorgon, så kanske att man har den på måndag igen. Nu så har jag kyckling i ugnen och kokar grönsaker, gör matlåda till gubben tills imorgon. Måste ju serva lite så man håller honom på gott humör.

Imorgon så bär det av på eftermiddagen så en hel del ska ordnas under dagen. Städ av H-bil å in till stan och handla. Ska bli skönt att komma bort räcker med en helg hemma, ja jag håller tummarna att solen ska skina i helgen så man kan njuta ordentligt. 

Idag har det varit kanon bra torkväder då, fått två maskiner torra ute idag. Hann inte få in den sista innan det regnade så den får hänga, den vat ändå inte torr och nu är den inte det heller. Det har regna på bra här hemma och blåst så man trodde huset skulle ge sig av. Men nu ska jag ta av grönsakerna och ut med kycklingen sen ska jag sträcka ut mig i soffan, hoppas på nån bra film och sällskap av min andra hälft.

God kväll alla underbara!
  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0