Din IP

Inte min dag idag!

Fy säger jag bara om denna dag, värken vart bara värre & värre. Och till slut så däckar man känner sig värdelös som man inte duger till nåt. Hoppas verkligen att det är borta i morgon för klockan sju står det en Mindy som vill ha en pigg mormor. Imorgon går flyttlaset till Motala för den lilla familjen, ja måste medge att det är med sorg i hjärtet att inte bara åka upp när man känner för det eller era besök. Kände lika dant när Jennifer flyttade till Motala och man vänjer sig men varit bortskämd med gos ofta. 

Som ni förstår så har jag inte fått mycket gjort idag, typiskt då när man ska iväg på söndag. Men det kommer ju en morgon i morgon annars så får det bli som det blir, för jag pallar inte när det till å med gör ont när man går. Usch vilken gnällkärring jag är men måste bara. Var istan och handlade var å bytte bil med Linda som jobbar hela helgen, Alex hade lite förfest hemma hos dom förrut innan hon skulle på klassfest i Hov. Sandra & Mårten har kört över kartonger till nya lägenheten, ja Jennifer & Per kom hem från Göteborg idag med. 
 Eftermiddagfen har  man bara legat i sängen och bara tänkte vilken tur det inte var idag som vi skulle iväg, för det hade inte gott då tror jag. 

Nisse var över hos grannarna ikväll och pratade lite, finns ett par som är riktigt intresserade men måste få sitt sålt innan, och är dom i Motala så är det väl bara att säga grattis. Dom ville nämligen flytta ut här för att slippa dubbelspåret och nya vägen i Motala. 
Snart så, på söndag så ger vi oss iväg och på måndag så får man träffa två underbara själar och ni är saknade..

 Natti natt på er! 

Kommentarer
Postat av: Olle

Hur blev det med storfamiljen?F.D. och nya sambon.

Det blev tyst om detta

Har det hänt något?

Hoppas vi träffas snart igen.

2011-07-31 @ 21:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0