Din IP

Si & så.

Vet inte vart jag ska börja eller vad jag överhuvudtaget gör här ute just nu. Får väl helt enkelt börja med att vem är jag? ja det undrar man ibland. Kanske är jag en usel person lögnare också vem vet. Men ibland så kan man  känna sig som en bricka i spelet, man säger massor av saker att det ska jag aldrig göra eller tycka och allra minst tollerera . Jag har sagt ett & annat om hela den här historien och har faktiskt ändrat mig och jag har svängt, om man nu kan säga så.  Men jag är bara människa och har träffat en själ som jag faktiskt önskar att jag träffat tidigare. Men nu är det som det är och ja jag tycker som jag gör och tycker som jag gör. Även om vissa inte tycker det är värt att prata med en bara för man har bränt förtroendet för dom. Man måste faktiskt förtjäna ett förtroende också. Man måste både ge och ta och titta på sig själv också, annars blir allt så fel. Jag vet att ja har mina fel &  brister, men jag försöker heller aldrig vara nån annan. Tycker man måste sopa rent framför ens egen dörr innan man dömer andra mäniskor.  

 Vi har haft en underbar dag här hemma idag med alla tjejerna hemma, ja Mårten också å två barnbarn. Tack ska ni ha för all hjälp, ni är guld värda och vi är så tacksamma.

Ha en bra kväll! 

Kommentarer
Postat av: Sussie

Du Åse...Du är ingen usel männinska, Du är en varm härlig själ. Skinnet på näsan din är något som du ska vara stolt över, det är ju liksom du. Jag älskar dig för den du är.

2011-07-21 @ 09:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0