Din IP

Vilka dagar!

Oj oj, vad vi åkt bil nu i två dagar. Men vi har sett mycket och även hittat trevliga platser att stå på. Men skönt att vara hemma i Sverige är det vart lite mätt på Tyskland. Under tiden vi varit borta så har vi fått ett litet barnbarn till och det vart en pojke som ska heta Vincent. och imorgon så ska jag träffa den lille för första gången och så lilla Mindy också som försöker att ge bort sin lillebror till alla som är på besök. I morgon så är det som sagt dags för hemfärd men först ska vi besöka Ullared.

Personer som påpekar hur man ska vara som person eller hur man ska skriva på FB men inte lever som dom lär ja dom är inte mina vänner längre. Och att man sen hänger ut en person på Fb, ja vad säger man! Fruktansvärt ledsen, ja man kanske inte var glad över att man inte tyckte som den personen för lite verkar det vara som om man dansar efter pipan så är det bara bra..  Men nu tycker jag att personen behandlas fruktansvärt fel och det är min åsikt och den står jag för. Åsikter får man ha det kan inte vissa tycka är jobbigt för det är verkligheten, och dom verkar ha rätt så vassa åsikter själva. Bara synd att inte alla kan komma till tals innan man ska bli fälld. 

Ha en bra kväll alla! 

Kommentarer
Postat av: Sussie

Ja du gumman, Synd är det att vi inte kunde göra följe med er ner till Tyskland. Hade själv velat se stället där Hitler härjade omkring med sin grymhet, Varje människas skyldighet kan jag jue tycka att åka dit & se den grymma historien på nära håll. Men av dem fina bilderna att döma så har resan till Tyskland inte gjort särskilt ont …..skönt att bara få komma bort en tid.



Grattis igen till det lilla barnbarnet…Kul att det blev en liten Vincent bland alla tjejor.



(Ja just det…lika bra att du vänjer dig gums med att vara äldst, Du kan inte fortsätta vara den yngsta…Ja åtminstone inte tillsammans med mig iaf ;-)

Kram & kramar om <3

2011-07-07 @ 08:12:19
Postat av: Åse

vet du vad Sussie! fortsätter gärna att vara äldst bara du är kavr vid min sida. Ja det var på tiden att det vart en liten Vincent bland alla tjejer. Får snart besök av den lilla familjen så skulle Linda komma en sväng också. Men du ha en bra dag och många kramar till den yngsta.. <3<3<3

2011-07-07 @ 09:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0