Din IP

Midsommar afton.

Underbar morgon med sol och har precis avnjutit en god frukost som min underbara make stod för. Disken har han också klarat av ja jag ska nog bo i H-bilen för här blir man bortskämd så det står härliga till. Lite plock innan dom börjar att ramla in här, se om Mindy vill lämna tillbaka våran hund som kan sjunga och vifta med öronen. hennes mamma & pappa vill nog det i alla fall, dom var fruktans värt trötta på den. Mamma skulle åka med L&A ner så ska hon äta ihop med oss. Fira midsommar kommer vi göra på Grännaberget i år tillsammans med min kusin och hennes man, barn, och barnbarn. Sen ner till campingen en sväng för att hämta lite ätbart och flytandes så blir det att grilla där uppe i stan där dom hyrt stuga.

Imorgon kommer att bli en lugn dag som faren å jag bara kommer slappa på. Vi ligger på en riktig party gata och mycket barn runt omkring oss. Gott om H-bilar är det också. Vi tog en blött promenad förbi hamnen och ställplatsen igår när himlen öppnade sig. Insåg att många kör in på campingen en sån här helg, för där ute var det inte så mycket bilar.

Saknar då två personer gör vi då och den ena fyllde år igår, om jag slutar att fylla nu så är du snart ifatt mig gumman. Kram på er och glad midsommar från oss båda.

Nu är man i Gränna men om tre dagar så är vi i Tyskland....

Glad midsommar på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0