Din IP

Ondag.

Oj igår så vart det en dag med besök nästan hela dagen. Sandra dök upp på morgonen med frukost och såna dära röda goa saker, jordgubbar heter det visst. Tack för det Sandra! vid tio så drog sig dom till Motala för att lyssna på bebisen. Efter det så skulle dom vidare hem till Carro & fanny så dom små fick leka lite med varandra. Allt var bra med bebisen och den kan nog komma när som helst nu trodde barnmorskan. Jag skulle till VC för ett samtal så vart det lite handlat också. Samtalet känndes jätteskönt denna gång så nu börjar man se framåt igen. Väl hemma så tänkte jag dammsuga med då ringde Sandra och frågade om dom fick komma ut igen, och det fick dom så gärna. Ja ni kanske förstår att städningen glömdes bort då men fick den gjord idag. En stund senare efter att Nisse kom hem så kom dom med diesel, trodde jag. Men det var Jonny som kom på besök och det var en överaskning, men du är alltid välkommen. Saknade bara din andra hälft men henne tar du med dig nästa gång. Så vi gick upp lite tidigare så han kunde komma in och få kaffe innan han åkte, lite lustigt med två L-bilar som lämnade gårdsplanen.  Så tack Jonny för besöket det var trevligt.

Idag så har det vart städdag och fix inför morgon dagen när det bär av till Gränna för att fira midsommar. Även lite har gjorts färdigt för Tysklands resan på måndag. I eftermiddags så var vi och handlade på Willys i Motala, handlade till Linda & Alex också när vi ändå var iväg. Så det vart en sväng förbi för att lämna av varorna. Och nu är vi hemma för att bara slappa och vilket härligt väder det vart nu på kvälls kvisten.

Jag har faktiskt fått lärt mig en del idag och det är bara att beklaga att jag sårat nån med min skrift. Men jag tänker inte ta den nåt. Men såg att en del får tydligen skriva fast man kanske sårar andra, vet inte logiken i att det då skulle vara så farligt att jag skriver vad jag känner, och  att det är jobbigt när folk har åsikt ja det är väl så det funkar. Men nu är det så att jag vet själv vad jag skriver om och min blogg har jag just för att skriva av mig, och alla andra får tolka hur dom vill för det får ju jag göra när man läser. Kanske jag är en usel och falsk person men jag tar det, jag var bara tvungen att skriva av mig så hoppas ja att ingen tar åt sig. För då ber jag redan här om ursäkt!

Men ha en bra kväll alla och snart så är det midsommar.  

Kommentarer
Postat av: Jonny.

Det där med usel vet jag inte om det stämmer, både du & Nisse är duktiga lyssnare även om ni inte tagit parti.

Falska, absolut inte men däremot har jag fått reda på att jag kan vara välkommen om jag kan tänka mig vara falsk, logiken i det fattar inte jag, jag som alltid trott på att längst kommer man med ärlighet men även jag kan tänka fel som oftast. Den utan synd kastar första flaskan.

2011-06-22 @ 21:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0