Din IP

Snart så!

Midsommar afton har varit kanon bra, bara att jag vart sjuk som vanligt. Vi firade tillsammans med våra barn och vårt lilla barnbarn. Så var min kusin och hennes man & barn och även barnbarnen där. Även min mamma var med på dagen och åt och var med på Gränna berget där dom små dansade runt midsommar stången. Bara det där förbaskade regnet som tog bort charmen med sommaren lite då. Men det var väldigt trevligt annars där uppe på berget. På kvällen var vi hos min kusin där dom hade hyrt ett hus över helgen och det låg uppe i stan. Där grillade vi och lekte och bara umgicks å hade det trevligt. Lördagen låg jag däckad men piggnade till på kvällen och idag när vi skulle åka hem var det kanonväder.

Idag har vi fått mycket gjort, H-bilen står färdig och allt är handlat. Så var vi och firade Jennifer som fyllde i lördags har träffat Linda & Alex också. Var en sväng upp och hälsade på den lilla goa med, ja även Sandra & Mårten med. Så får man se om vi hinner hem eller om vi får ett litet barnbarn när vi är iväg nu. 

Så nu säger jag adjö ett tag framöver för imorgon kl 6 så rullar vi mot Tyskland. 

Ha det bra nu alla och var rädda om er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0