Din IP

Äntligen har våren hittat hit!

Vilken underbar dag! vad man längtat efter denna sol å värme. Äntligen så är vi på rätt spår och måste nog säga att idag så hade man verkligen vårkänslor.

Rör på sig här hemma gör det också, Linda och Alex har fått en lägenhet i Vadstena nu så ni kan ju bara gissa om dom längtar till den 1/6 nu. Ska bli skönt för dom och tomt för oss. Men det här var en bra lösning i och med att vi far så mycket på sommaren med H-bilen så är det inte så roligt för dom att sitta här ute på landet. Vad finns det här ute för två unga tjejer att göra? ja inte är det mycket. Sen är det ju skönt för dom att få något eget också, så slipper dom mitt tjat. 

Idag har jag vart med gubben och det vart en liten tur utanför Östergötland, närmare bestämt Nyköping. Där vi mötte Jonny för en liten tur i omgivningarna där. Och det vi fick se var väldigt vackert, verkligen ett kanon läge. Sen var Efter skjutsade Jonny oss tillbaka till L-bilen. Och det var trevligt att få träffa dig nu ser man ju fram emot en inbjudan för en grillkväll då. På hemvägen så stannade vi till på Net On Net i Linköping för att titta på surfplattor, är lite sugen på en. När vi kom hem så fortsatte Nisse ner till Ödeshög för att kolla på en traktor. Han har lagt ett bud så får vi se senare hur det går med den saken. Har vart ute och kört med Alex och hon kör riktigt bra. 

I morgon ska jag försöka att ta en städardag för på torsdag ska ja me gubben igen. 

Ha en skön kväll! 

Kommentarer
Postat av: Jonny.

Tack själva för sällskapet och att kunna glädja Nisse med ett nytt matställe. Ja dagen har varit ljuvlig och synd då bara att humöret inte hängt med i det fina vädret, har liksom för många bollar i luften känns det som men men, snart ska det vara som det ska vara i vardagen.

Ha det bra nu.

2011-03-22 @ 21:05:05
Postat av: Leena

Ja det är inte bara dina flickor som längtar till 1 juni........gör även jag, för då åker vi imorgon;)



Ny tid för er båda kommer och precis som du säger skönt för dem och tomt för er. Fast efter ett tag känner även ni vad skönt det är. Saknaden tar lång tid att komma över, min sista flyttade för 8 år sedan och jag kan ibland känna en saknad efter barnen hemma. Går fort över i och för sig för man blir rätt lat:)



Nu tar vi fram de stora vårskriken.....mina snöhögar tappar höjd hela tiden....så nu är det VÅR.



Kramen

2011-03-24 @ 14:20:40
URL: http://farmorleena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0