Din IP

Måndag!

Så var det måndag igen, tänka sig vad veckorna flyger förbi. Och tur är väl det att det är så för då har vi helg snart och det är dags för H-bils helg. Och sånt gillas man har gått hemma för länge nu utan detta underbara liv. Vet inte vart vi ska åka än, kanske Karlsborg, Lidköping eller falköping. Finns många underbara ställen att åka till och mycket som man faktiskt inte har sett av Sverige också.

Mörkare var det i morse men det är ju bara tillfälligt för snart är det ljust igen. Skönt är det med ljusare på kvällar, ja jag bara älskar denna årstid med alla känslor och dofter. Linda och jag var i Ödeshög på förmiddagen, hon skulle upp och lämna löne rapporter så var det tänkt att Linda skulle prata med den ansvariga. Men hon var inte där och hon är aldrig där. Så det måste vara ett himla bra jobb, eller så jobbar dom hemifrån. Vi passade på att handla på Ica också, då fick jag sms från min mor som var hemma hos oss. Hon var kvar när vi kom hem så då vart det lite kaffe, och tack för titten mamma. När hon åkte så började jag med maten ja jag vet kanske lite ofint då men hon brukar aldrig vilja ha när man frågor. Hon väntar in inbjudan med kålpudding. Idag fick gubben vänta lite på maten men man kan ju inte jämnt vara punktlig, jag måste ju få fela också. Efter maten for han ut och började bygga på vårt soldäck, sen ska det ändras en hel del på altan med att flytta fönster och dörrar. Men det kommer att bli bra när det är färdigt. Linda är inne i stan och hämtar Alex och ehnnes kompis Sofie som skulle sova här inatt. Och nu så kom bilen inrullandes. 

Nu ska jag hänga lite tvätt sen ska jag slappa för det tycker ja att jag är förtjänt av.

 Gokväll på er!

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Är det rätt att gå tillbaks till någon för trygghet? Eller ska vi vara skeptiska mot vad som hände när någon går ut med en anklagelse i sin blogg?

BÄSTA ÅSIKT FÅR EN LÄNKNING!



tyck till : http://feliciaaulen.blogg.se/2011/april/utkast-april-3-2011.html

2011-04-03 @ 14:35:52
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0