Din IP

Matchdags.

Ikväll är det dags för Alex och hennes lagkamrater att göra sin sista match för säsongen, även sista gången dom har Pontus ikväll. Och givetvis så hoppas vi på läktaren att det avslutas med två härliga poäng, roligt att sista matchen är på hemmaplan. Dom gästas av Järnvägen som kommer från Hallsberg och dom brukar vinna mot dom, men man ska inte vara säker. Tråkigt då att Pontus slutar men du får lycka till med allt nu så tror jag säkert att du kommer för ett besök i hallen nångång.
Så måste jag passa på att gratulera Motala som lyckades att slå Erping igår så nu nästa säsong så ligger dom också i DIV 2. Får man se fram emot lite derbyn också, och det är ju lite speciellt det också.

Igår var jag med Nisse och åkte runt lite, skönt att komma hemifrån lite. Sitter i bilen och säger att jag kännt mig ovanligt pigg i två dagar, men det varade inte så länge då. Bakslaget kom när vi kom hem, en djävulsk värk i nacke och armar och idag så är man öm i hela kroppen plus en dundrande huvudvärk. Ja så är det och man får vara glad för det lilla. Sandra, Mårten och Mindy var ute en stund i går kväll och fullt ös var det på den lilla. Sandra skulle låna V70 för idag skulle hon och Mindy åka å hälsa på lite folk. 

Imorgon är det äntligen helg och H-bilen står färdig på gårdsplan. Ska bli skönt att komma iväg och få uppleva lite H-bils liv igen. Blir lite lite sånt denna årstid, men man får ju lite gjort hemma då. Bara hoppas att solen vill vara med i helgen och att blåsten lugnar ner sig också. Men i vilket fall som helst så ska det bli skönt.

Ha en bra dag/helg alla nu. 

Kommentarer
Postat av: Marie

Ha en trevlig tripp... Är inte alls avis... :-) Vart tar bilen er denna gången då??

2011-03-11 @ 08:18:18
URL: http://zupermom.bloggplatsen.se
Postat av: Åse

Det ska vi ha Marie! jodå lite avis tror jag allt att du är. För vem vill gå i snö när det finns sol och bra väder :-) Vi far till Kristinehamn och det ska vara bra väder där med.

2011-03-11 @ 12:43:19
URL: http://aseaseblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0