Din IP

Onsdag.

Igår så var jag med Nisse när han jobbade, kan man kanske säga att man gör lite studiebesök. Vi började i Skänninge, som han alltid gör och där lastade han till färd mot Norrköping. Ö&B tror nog att våren är på väg för vad grillar det var med i lasten. Och till Norrköping vart det två resor. Sen vart det två resor i Skänninges Ö&B ja det var ju inte så långa resor då. Men vad L-bilar det var och lastade och många utländska som stod och väntade. Men det såg ju inte ut att gå nån nöd på dom i bilarna men bara stå så skulle få mig att flippa ur. På hemvägen från Norrköping så gjorde vi ett stopp i Linköping för lite shopping. Och jag hittade en matta som ja ville ha och lite plädar, så jag var nöjd. När vi kom hem så hade även Linda kommit, hon hade varit barnvakt åt Mindy när Sandra var iväg till Linköping med min kusin Malin. Alex var jag inne och hämtade på kvällen efter träningen så vart det en sväng på Östenssons också.

Så ljust och härligt det är ute på morgonen nu, men kunde ju vara lite varmare vi hade -4 idag. Nisse är iväg och Alex med bara Linda å ja hemma, men Linda sover än. Så jag ska väll försöka att vara duktig och få nått gjort sen blir det en sväng till stan. Så ska man klura ut nått till middag och har bara inte kommit på vad än. Tvätta lite står också på schemat och ta en sväng om med dammsugaren också om orken finns kvar. Tänka sig Alex som hela tiden sagt att hon inte skulle gå balen ska ju gå då. Och det ända hon pratar om är ju denna bal och en annan ser bara pengarna rulla här då. För dyrt blir det med klänning och tid hos frissan för håruppsättning, anmälningsavgift för middag. Men ser fram emot valsen som ska göras i Motalas ishall, kommer nog bli vackert med alla fina dansande par. Nej nu ska jag slita mig från den här saken och sparka igång mig så det händer nåt.

Ha en bra dag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0